• “پروژه یوژنیکس” کشتار خاموش ساکنان زمین    :   کشتار خاموش ساکنان زمین موضوع "کشتار خاموش" ساکنان زمین و به حداقل رساندن این جمعیت و غلبه دادن جماعتی خاص بر عموم مردم، جزء برنامه های دائمی سران مخفی ...
  • تمام اصول کابالا در فیلم‌های برجسته هالیوودی    :   این روزها تقریباً غیر ممکن است صفحه‌ای از روزنامه‌های آمریکایی را نگاه کنید و یک هنرمند یا فرد مشهور را با دست‌بند قرمز مخصوص کابالا نبینید. مغز متفکر بزرگِ ...
  • سازمانها و نهادهای صهیونیستی مسیحی    :   چه بسیار سازمان های مسیحی که فقط در شمای مسیحیت ظاهر می شوند و اهداف صهیونیست ها را دنبال می کنند و در بسیاری از بسیاری از صهیونیست  ها هم ...
  • هوش مصنوعی مؤنثی که سوپراستار سیطره صهیونیسم شد +تصاویر    :   در فیلم سینمایی فرا ماشین (EX Machina)، هوش مصنوعی ساخته شده «آوا» نام دارد که ...
  • چرا حضرت رسول صلی الله علیه و اله يهوديان «بني‌قريظه» را نبخشيدند    :   بنی قریظه چه کسانی بودند و جریان جنگ پیامبر (ص) با آنها چه بود؟ یهودیان بنی قریظه یهودیان مدینه سه گروه مشهور بودند: 1) بنى قینقاع، هم پیمان طایفه خزرج و در ...
  • چرا فیلم «فرزند خدا» توطئه یهود را افشا کرد؟    :   پیش از آنکه بحث در خصوص فیلم «فرزند خدا» را آغاز کنیم یادآوری این نکته مهم در خصوص روایات مسیحی - یهودی از افسانه مصلوب گردیدن مسیح (ع) لازم ...
  • ذكر چند دعا در رابطه با امام عصر (قسمت دوم)

    و خود آن جناب، در توقيعى كه براى شيخ مفيد فرستادند، نوشتند كه: پس به تحقيق كه علم ما ما محيط است به خبرهاى شما، و غايب نمى‏ شود از علم ما هيچ چيز از اخبار شما و بلايى كه به شما مى‏ رسد.

    شيخ صدوق در كتاب كمال الدين روايت كرده از عبدالله بن سنان كه گفت: فرمود ابو عبدالله (عليه السلام): زود است مى‏رسد به شما شبهه؛ پس مى ‏مانيد بدون نشانهو راهنما و پيشواى هدايت كننده، و نجات نمى‏ يابد در آن شبهه، مگر كسى كه بخواند دعاى غريق را.

    گفتم: چگونه است دعاى غريق؟

    فرمود: مى‏گويى: يا الله يا رحمن يا رحيم يا مقلب القلوب! ثبت قلبى على دينك.

    پس گفتم: يا مقلب القلوب و الابصار! ثبت قلبى على دينك.

    پس فرمود: به درستى كه خداوند عزوجل مقلب قلوب و ابصار است، ولكن بگو چنان كه من مى‏گويم!؛ يا مقلب القلوب ثبت قلبى على دينك.

    هشتم: از تكاليف عامه رعاياى حضرت صاحب الامر (عليه السلام)، استمداد و استعانت و استكفاء و استغاثت به آن جناب است در هنگام شدايد و اهوال و بلايا و امراض و

    رو آوردن شبهات و فتنه از اطراف و جوانب و اقارب و اجانب و نديدن راه چاره، و خواستن از جنابش حل شبهه، و رفع كربه و دفع بليه، و نشان دادن راه به مقصود را، به آن

    نحوى كه خود صلاح داند و تواند به آن متوسل مستغيث برساند، حسب قدرت الهيه و علوم لدنيه ربانيه‏ اى كه داراست، و به هر حال هر كس در هر جا، دانا، و بر اجابت

    مسؤولش توانا، بلكه پيوسته فضلش به هر كس به اندازه قابليت و استعداد و مراعات صلاح نظام عباد و بلاد، رسيده و مى‏رسد، و از نظر در امورى رعايانى خود – از مطيع و

    عاصى و عالم و جاهل و شريف و دنى و قوى و ضعيف – غفلت نكرده و نمى‏كند.

    و خود آن جناب، در توقيعى كه براى شيخ مفيد فرستادند، نوشتند كه: پس به تحقيق كه علم ما ما محيط است به خبرهاى شما، و غايب نمى‏شود از علم ما هيچ چيز از

    اخبار شما و بلايى كه به شما مى‏رسد.

    و شيخ جليل، على بن حسين مسعودى در كتاب اثبات الوصيه روايت كرده از حضرت ابى محمد، امام حسن عسگرى (عليه السلام) كه آن جناب فرمود: چون حضرت صاحب(عليه السلام) متولد شد خداوند تبارك و تعالى دو ملك را فرستاد؛ پس برداشتند آن جناب را و بردند تا سرداق عرش، تا اين كه ايستاد در حضور خداوند تبارك و تعالى؛ پس خداوند فرمود به او: مرحبا! به تو عطا مى‏كنم، و به تو مى‏ آمرزم، و به تو عذاب مى‏كنم.

    و شيخ طوسى رحمه الله عليه در كتاب غيبت روايت كرده به سند معتبر، از ابوالقاسم، حسين بن روح، نايب سوم امام زمان كه گفت: اختلاف كردند اصحاب ما در تفويض و

    غير آن؛ پس رفتم نزد ابى طاهر بن بلال، در ايام استقامتش – يعنى پيش از آن كه بعضى مذاهب باطله اختيار كند – پس آن اختلاف را به او فهماندم؛ گفت: مرا مهلت بده؛

    پس او را مهلت دادم چند روز؛ آن گاه مراجعت كردم به نزد او، بيرون آورد حديثى به اسناد خود، از حضرت صادق (عليه السلام) كه فرمود:

    هر گاه اراده نمود خداى تعالى امرى را، عرضه مى‏دارد آن را بر رسول خود (صلى الله عليه و آله و سلم) آن گاه بر اميرالمؤمنين و يكايك ائمه (عليهم السلام) تا آن كه منتهى بشود به سوى صاحب الزمان (عليه السلام)، آن گاه بيرون مى‏ آيد به سوى دنيا.

    و چون اراده نمودند ملائكه كه بالا برند عملى را به سوى خداوند عزوجل، عرض مى‏شود بر صاحب الزمان (عليه السلام) آن گاه بر هر يك از امامان، تا اين كه عرض مى‏شود بر رسول خدا (صلى الله عليه و آله و سلم) آن گاه عرض مى‏شود بر خداوند عزوجل.

    پس هر چه فرود مى‏آيد از جانب خداوند، بر دست ايشان است،. آنچه بالا مى‏رود به سوى خداوند عزوجل، بر دست ايشان است، و بى نياز نيستند از خداوند عزوجل، به قدر به هم زدن چشمى.

    و سيد حسين مفتى كركى، سبط محقق ثانى، در كتاب دفع المناوات از كتاب براهين نقل كرده كه او روايت نموده از ابى حمزه، از حضرت كاظم (عليه السلام) كه گفت:

    شنيدم آن جناب مى‏فرمايد: نيست ملكى كه خداوند او را به زمين بفرستد به جهت هر امرى، مگر آن كه ابتدا مى‏كند به امام (عليه السلام)؛ پس معروض مى‏دارد آن را بر

    آن جناب، و به درستى كه محل رفت و آمد ملائكه از جانب خداوند تبارك و تعالى، صاحب اين امر است.

    و در حديث ابوالوفاى شيرازى آمده كه رسول خدا (صلى الله عليه و آله و سلم) فرمود به او: چون درمانده و گرفتارى شدى، پس استغاثه كن به حجت (عليه السلام) كه او تو

    را در مى‏ يابد و او فريادرس و پناه است از براى هر كس كه به او استغاثه كند.
    و شيخ كشى در رجال و شيخ صفار در بصاير روايت كرده ‏اند از رميله كه گفت: تب شديدى كردم در زمان اميرالمؤمنين (عليه السلام)، پس در نفس خود، خفتى يافتم در روز

    جمعه و گفتم: نمى‏دانم چيزى را بهتر از آن كه آبى بر خود بريزم – يعنى غسل كنم – و نماز كنم در عقب اميرالمؤمنين (عليه السلام) پس چنين كردم، آن گاه به مسجد.

    چون اميرالمؤمنين (عليه السلام) بالاى بر آمد، آن تب به من برگشت.

    وقتى اميرالمؤمنين (عليه السلام) مراجعت نمود و داخل خانه شد، داخل شدم با آن جناب و فرمود: اى رميله! (چه شده بود كه) ديدم تو را كه بعضى از اعضاى تو

    درهم مى‏ شد؟

    پس نقل كردم براى آن جناب، حالت خود را كه در آن بودم، و آنچه مرا واداشت در رغبت بر نماز عقب آن جناب.

    پس فرمود: اى رميله! نيست مؤمنى كه مريض شود، مگر آن كه مريض مى‏ شويم ما به جهت مرض او، و محزون نمى‏شود، مگر آن كه محزون مى‏ شويم به جهت حزن او؛ و

    دعا نمى‏كند، آن كه آمين مى‏گوييم براى او؛ و ساكت نمى شود، مگر آن كه دعا مى‏كنيم براى او.

    پس گفتم به آن جناب: يا اميرالمؤمنين! فداى تو شوم! اين لطف و مرحمت، براى كسانى است كه با جناب تواند در اين خانه؛ خبر ده مرا از حال كسانى كه در اطراف

    زمينند!

    فرمود: اى رميله! غايب نيست يا نمى‏شود از ما مؤمنى در مشرق زمين و مغرب آن.
    و نيز شيخ صدوق و صفار و شيخ مفيد و ديگران، به سندهاى بسيار روايت كرده ‏اند از جناب باقر و صادق (عليهما السلام) كه فرمودند:

    به درستى كه خداوند نمى‏گذارد زمين را، مگر آن كه در آن عالمى باشد كه مى‏داند زياده و نقصان را در زمين؛ پس اگر مومنين زياد كردند چيزى را، بر مى‏گرداند ايشان را (و به روايتى: مى اندازد آن) و اگر كم كردند، تمام مى‏كند براى ايشان؛ و اگر چنين نبود، مختلط (و مشتبه) مى‏شد بر مسلمين، امور ايشان (و به روايتى: حق از باطل شناخته نمى‏شد).

    در تحفه الزائر مجلسى و مفاتيح النجاه سبزوارى است كه: هر كه را حاجتى باشد، آنچه مذكور مى‏شود، بنويسيد در رقعه‏ اى، و در يكى از قبور ائمه (عليهم السلام)

    بيندازد، يا ببندد و مهر كند و خاك پاك را گل سازد و آن را در ميان آن گذارد و در نهرى يا چاهى عميق يا غدير آبى اندازد، كه به حضرت صاحب الزمان (عليه السلام) مى‏ رسد

    و او – بنفسه – متولى برآوردن حاجت مى‏شود.

    برگرفته از کتاب خورشيد غايب – مختصر نجم الثاقب پيرامون حضرت مهدى (عج) – ثقه المحدثين ميرزا حسن نورى‏

    از صفحه ما در آپارات ديدن كنيد

    مطالب مرتبط :

    متن زیارتنامه حضرت علی اصغر علیه السلام

    همانطور که شیخ مفید در الارشاد آورده و در زیارت ناحیه مقدسه {*} هم بدان اشاره شده است؛ایشان با این الفاظ زیارت می شوند : مطلب کامل

    متن زیارتنامه حضرت علی اصغر علیه السلام

    مقام میكائیل میكائیل(ع) مانند جبرئیل(ع) بر دیگر ملائك رتبه و جایگاهی والا دارد و از جمله چهار ملك مقرّب خداست.1 تا جایی كه اقرار به وجود او از جمله ضروریات اسلامی دانسته شده كه انكار آنها باعث خروج از اسلام و ارتداد می‌شود. 2گاه در روایات از ایشان عباراتی مانند با كرامت‌ترین خلایق نزد خداوند متعال (اكرم الخلق علی الله)3 و نیز برگزیده خداوند (خیره الله)4 یا برگزیده ملائك ... مطلب کامل

    مخوف‎ترین سازمان غذایی دنیا

    تاريخچه شرکت مخوف مونسانتوشرکت مونسانتو بزرگ‌ترین شرکت تولید کننده بذر(بويژه ذرت) و آفت‌کشهای تراریخته است. تراريخته يعني محصولاتي كه به‌طور ژنتيکي اصلاح شده‌اند. وب‌سايت شرکت مونسانتو اين شرکت در سال 1901 در ميسوري توسط جان فرانسيس کوييني(John Francis Queeny)، کارمند صنايع داروسازي تاسيس شد. او آغاز کار را با پول خود و سرمايه يک توزيع‌کننده نوشابه‌هاي گازدار شروع کرد. نام شرکت ... مطلب کامل

    مرگ های بیوتروریستی در آخرالزمان

    در سال ها و قرون بعد، از این ابزار در جنگ ها و رقابت های سیاسی و نظامی سوء استفاده شد. یکی از اولین گزارش ها دربارۀ قرن ششم پیش از میلاد است. وقتی که آشوریان چاه ها و مزارع دشمنان خود را با سم ارگوت که بر روی گندم سیاه (چاودار) تولید شده بود، مسموم کردند. سوء استفاده از این بیماری ها در دورۀ ما نامش بیوتروریسم شد. در ... مطلب کامل

    مرگ های بیوتروریستی در آخرالزمان

    پاسخ اجمالی 1. گرچه نمی‌توانیم ادعا کنیم که در زمانی، این تعداد افرادی که هر کدام باید بخش مهمی از جامعه اسلامی زمان ظهور را مدیریت کنند، وجود داشته اما امام غایب(ع) ظهور نکرده‌اند، اما با این وجود، شرط تکمیل تعداد 313 نفر انسان لایق در سپاه امام زمان(عج)، شرط لازم است نه کافی؛ ... مطلب کامل

    مرگ های بیوتروریستی در آخرالزمان

    حضرت آیت ‌الله بهجت (ره) این عالم الهی در موارد بسیاری، برای رهایی از خصلت ‌های نکوهیده، سفارش به ذکر صلوات می ‌کردند؛ از جمله برای از بین رفتن عصبانیت می ‌فرمود: «با عقیده کامل، زیاد صلوات بفرستد». عقیق: به مناسبت سالگشت رحلت آن عالم وارسته و مرجع تقلید شیعه فواید ذکر شریف صلوات را از منظر روایات حضرات معصومین و سخنان و توصیه های آیت الله العظمی بهجت منتشر ... مطلب کامل

    صنعت پولساز تحمیق جامعه

    زندگی بشر بر روی کره خاکی توامان با پیشرفت و نوآوری شده است. پیشرفتی که برای ادامه حیات انسان ملزوم مفروض می شود. از زمان انقلاب صنعتی در قرن 17 میلادی تا به امروز، اختراعات و کشفیات جدید، هریک تحولات عمده ای در عرصه های مختلف زندگی ایجاد کرده اند. تولید نیروی محرکه از قدرت بخار، برق، تلفن، ماشین های بنزین سوز و عصر ارتباطات و دیجیتال، دنیاهای متفاوتی رقم ... مطلب کامل

    دعا به تنهایی کافی نیست، برای اصلاح و احیای جامعه قیام کنید

    بسم الله الرحمن الرحیم از اینجا دانلود کنید  مطلب کامل

    بناست کسی بیاید و ما را نجات دهد!!؟؟

    در گفتارهای پیشین به معرفی نگاه عامیانه و برخی آثار سوء آن پرداخته شد. از این بخش، برخی از مهمترین انواع نگاه عامیانه معرفی می‌شود. اولین نگاه عامیانه‌ای که به معرفی آن پرداخته شده، «قیامی خارج از سنن الهی» است. نوع اول نگاه عامیانه: «قیامی خارج از سنن الهی» وقتی متوجه آثار سوء به وجود آمدن نگاه عامیانه در موضوع انتظار و اهمیت جدا کردن این نگاه‌های عامیانه از موضوع شریف انتظار ... مطلب کامل

    بناست کسی بیاید و ما را نجات دهد!!؟؟

    بداء (به فتح باء) از نظر لغوی یعنی ظاهر شدن ، هویدا شدن و پدید آمدن رأی دیگری در کاری یاامری ، « ثمّ بدا لهم من بعد ما رأوا الآیات لیسجنّنه حتی حین » سپس بعد از این که نشانه های برائت ساحت یوسف (علیه السلام) از آن بهتان برآنان آشکارگردید رأی شان براین برگشت که او را برای مدتی به زندان افکنند .(یوسف:۳۵) چنین امری (تبدل رأی) ... مطلب کامل

    نوشتن دیدگاه

    شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

    افتخار می کنیم که خادمان حضرت مهدی ارواحنا فداه باشیم

    و با این افتخار زنده ایم

    و با این افتخار خواهیم مُرد

    تمام حقوق این سایت برای © 2017 پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله فرجه الشریف. محفوظ است.