۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

موقعیت شما : صفحه اصلی » تشرفات
  • شناسه : 1033
  • 07 تیر 1394 - 0:47
  • ارسال توسط :
مسجد مقدس جمکران در کلام آیت اللَّه اراکى

مسجد مقدس جمکران در کلام آیت اللَّه اراکى

در مصاحبه ‏اى که مجله حوزه با مرحوم آیهاللَّه اراکى داشته، از ایشان نقل کردند که مرحوم حاج شیخ محمدتقى بافقى که مقسّم شهریه مرحوم آیت اللَّه حاج شیخ عبدالکریم حائرى بود، به مسجد جمکران خیلى عقیده داشت. ایشان اول هر ماه از مرحوم حاج شیخ پول مى‏ گرفت و بین طلاب قسمت مى‏کرد. اما […]

در مصاحبه ‏اى که مجله حوزه با مرحوم آیهاللَّه اراکى داشته، از ایشان نقل کردند که مرحوم حاج شیخ محمدتقى بافقى که مقسّم شهریه مرحوم آیت اللَّه حاج شیخ عبدالکریم حائرى بود، به مسجد جمکران خیلى عقیده داشت.

ایشان اول هر ماه از مرحوم حاج شیخ پول مى‏ گرفت و بین طلاب قسمت مى‏کرد.
اما در یکى از ماه‏ها که مى‏ آید پول بگیرد مرحوم حاج شیخ مى‏ فرماید:

این ماه چیزى ندارم بدهم. مرحوم بافقى از همان جا بر مى ‏گردد و به مسجد جمکران مى‏ رود، نمى‏ دانم آنجا با حضرت چه صحبتى مى‏ کند که طولى نمى‏ کشد شهریه آماده مى‏ شود. بارها اتفاق افتاده بود که شهریه از این طریق درست شده بود.

نگارنده گوید: جریانات مرحوم بافقى در رابطه با مسجد جمکران و در رابطه با ملاقات حضرت مهدى – ارواحنا فداه – متعدد است، و چون دیگران نوشته ‏اند از ذکر آنها خوددارى مى‏شود.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.