۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

ای قرآن عزیز ما را ببخش …

ای قرآن عزیز ما را ببخش …

بسم الله الرحمن الرحیم. یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا یهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را دوست و تکیه‌گاه خود انتخاب نکنید! آنها اولیای یکدیگرند؛ و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از […]

بسم الله الرحمن الرحیم.

یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا الْیهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لَا یهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! یهود و نصاری را دوست و تکیه‌گاه خود انتخاب نکنید! آنها اولیای یکدیگرند؛ و کسانی که از شما با آنان دوستی کنند، از آنها هستند؛ خداوند، جمعیت ستمکار را هدایت نمی‌کند

ای قرآن عزیز ما را ببخش…

که بی اهمیت به تو و قدیمی خواندن تو اکنون یهود و نصاری را نه تکیه گاه و اولیاء خود بلکه ولی خود انتخاب کرده ایم و به کسی هم حق نمیدهیم تا خدشه ای به ایشان وارد کند در حالیکه آنان همه چیز ما را به سخره میگیرند.
ای قرآن عزیز ما را ببخش که از بهار قرآن تنها خواندن تو را برای لطیف شدن روحمان کافی میدانیم و نصایح تو برای ما مدرنیته زده ها کاربردی نیست.

ما. را ببخش که تنها کاربرد تورا در سرسفره عقد و خانه ای نو و بر سر اموات و امثالهم یافته ایم و نیافتیم که امیرالمؤمنین تو را بحر علوم لایتنهی نامید و شفای دردها و گرفتاریهای بشر را در تو یافت….
ای قرآن عزیز عاقبت دوری از تو و اهل بیت علیهم السلام نباید هم حاصلی داشته باشد جز پیروی از اقتصادی ربوی، فرهنگی ضد دین، جامعه ای دین گریز، طبی یهودی زده و… شدیم جیره خوران بی جیره مواجب یهودیان!?
راستی تو به ما هشدار داده بودی که سرسخت ترین دشمنان نسبت به شما یهودیانند اما همین دشمنان اکنون شده اند منابع علمی ما. حتی به این هم فکر نکردیم که تو راست میگویی یا اینان. اگر تو راست می گویی که یهودیان “مغضوب علیهم” و باقی اهل کتاب “والضالین” هستند پس ما مفتخریم به پیروی از چه کسانی?
تو راست می گویی نباید به ایشان اعتماد می کردیم اما کار ما از اعتماد هم گذشته….. آنها را میپرستیم.

حالا دیگر انشتین ها و فروید ها و هایزنبرگ ها و چامسکی ها و نیوتن ها و … شده اند نظریه پردازهای ما نه تو و فرمایشات اهل بیت علیهم السلام.
ما را ببخش که حتی جرأت دفاع کردن از تو را نیز نداریم و مشمول شکایت نبی مکرم اسلام شده ایم که تو را محجور بگذاشتیم.

ای قرآن عزیز ما را ببخش …

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.