۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

برد برد آمریکا با نوشابه های صادراتی سرطانزا به ایران!؟

برد برد آمریکا با نوشابه های صادراتی سرطانزا به ایران!؟

به گزارش پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه به نقل از تیتر یک، پایگاه خبری نشریه گلوبال ترید (GlobalTrade) اعلام کرد دولت آمریکا با تأیید قرارداد یک شرکت نوشیدنی آمریکایی، به تحریم صادرات نوشابه به ایران پایان داد. بر اساس این گزارش، قرارداد ماه سپتامبر شرکت نوشیدنی های آرکِی (ArKay) با […]

به گزارش پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه به نقل از تیتر یک، پایگاه خبری نشریه گلوبال ترید (GlobalTrade) اعلام کرد دولت آمریکا با تأیید قرارداد یک شرکت نوشیدنی آمریکایی، به تحریم صادرات نوشابه به ایران پایان داد. بر اساس این گزارش، قرارداد ماه سپتامبر شرکت نوشیدنی های آرکِی (ArKay) با شرکت طرف ایرانی این قرارداد، مورد تأیید وزارت خارجه آمریکا قرار گرفته است.

در این زمینه “دیوید آنجل” معاون فروش شرکت آرکِی مستقر در فلوریدای آمریکا در گفتگو با گلوبال ترید گفته است: «اکنون نوشیدنی های آرکی در دسترس ۱۰۰ میلیون مصرف کننده ایرانی قرار دارد. این به نفع همه است. ما نوشیدنی هایمان را از آمریکا به ایران صادر می کنیم و این برای کارگران آمریکایی شغل بیشتر به ارمغان خواهد آورد.  این یک موقعیت برد-برد است (!)»

براساس تأییدیه وزارت خارجه آمریکا که هفته گذشته به امضای جان کری وزیر خارجه این کشور رسیده است، مشروبات و آبجوهای غیرالکلی و نوشیدنی های بدون الکل با طعم ویسکی مشمول این مجوز قرار گرفته اند.

اما سؤال اینجاست که چگونه مسئولین محترم با عنایت به نجاست (افشای راز آلوده بودن اسانس نوشابه های امریکائی به جنین انسان)، سرطان زا بودن،‌ ایجاد پوکی استخوان و ایجاد مشکلات مفصلی و گوارشی و صدها بیماری دیگری که نوشابه ها به ارمغان می آورند با چنین فاجعه دردناکی موافقت نموده اند!؟

این رویداد یادآور پرسش یک خبرنگار امریکائی از مک کین سناتور امریکائی است که در پاسخ به این سؤال که چرا با وجود تحریمها بر علیه ایران صادرات سیگار به این کشور ۱۰ برابر افزایش یافته؟ در پاسخ گفته بود : میخواهیم ایرانیها زودتر بمیرند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.