۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » اسلایدر » حوزه ی دین و معرفت » سیاسی
نمر نخواهد مُرد!

نمر نخواهد مُرد!

سرانجام حقد و کینه تمام نشدنی دولت دیکتاتور عربستان، این حاکمان خدا نشناس، وارثان جهل و جمود و جنون، باعث گردید تا روحانی مجتهد شیعی «شیخ نمر النمر» به جوخه اعدام سپرده شود . شهادت، سرنوشت قبیله ایمان و مائده “عند ربهم یرزقون” است؛ و شیعه تاریخ خود را با خون نوشته و با خون […]

سرانجام حقد و کینه تمام نشدنی دولت دیکتاتور عربستان، این حاکمان خدا نشناس، وارثان جهل و جمود و جنون، باعث گردید تا روحانی مجتهد شیعی «شیخ نمر النمر» به جوخه اعدام سپرده شود .

شهادت، سرنوشت قبیله ایمان و مائده “عند ربهم یرزقون” است؛ و شیعه تاریخ خود را با خون نوشته و با خون آبیاری می کند؛ و روحانیت اصیل، سینه خود را سپر دفاع از دین خدا کرده و خواهد کرد!

حاکمان غاصب سرزمین وحی به خیال خام خود بر این باورند که با این عمل مذبوحانه قادرند شعله های خشم و خروش و اعتراض شیعیان را نسبت به ظلم و ستم آن حاکمان نالایق خاموش کنند؛ اما زهی خیال باطل!

شما شیخ نمر را میراندید؛ اما هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق… شیخ نمرها و شیخ زکزاکی ها و شیخ سلمان ها، زنده یا مرده، در قفس یا آزاد، موج آفرین اند.

پرونده این قیام ها با رفتن یک نفر بسته نخواهد شد؛ زیرا جبهه مظلومان پر از «شیخ نمر»هایی است که خواب راحت را از چشمان کینه توزان خواهند ربود!

باب جهاد با ظلم و جور بر روی حق طلبان همچنان مفتوح است. آنان را با مرعوبین و منحرفین کاری نیست. عدالت خواهان آن دیار مقدس آغوش به روی همه حق طلبان عالم گشوده اند. دستی را که آنان دراز کرده اند، حق جویان و حق پویان سراسر گیتی به گرمی فشرده اند. امیدی که در دل مسلمانان خداخواه کاشته شده و روحی را که در وجود آنان دمیده شده دیگر نمی توان با این جنایت ها وبا این اعدام ها به مذبح مستکبران برد.

قطعاً این بار نیز حاکم فرتوت سعودی در مشاوره گرفتن از دستیاران بی تجربه و جوان خود دچار اشتباه محاسباتی شده است. همانطور که در یمن و سوریه سیاست های مداخله جویانه آل سعود به شکست انجامیده است به طور قطع و یقین اعدام این روحانی انقلابی نیز اشتباه دیگری است که دیر یا زود آتش آن دامنگیر این خاندان غاصب خواهد شد و بساط ظالمانه پادشاهی از سرزمین پیامبر خوبی ها برخواهد چید!

تاکنون دست کم ۱۵۱ نفر در سال ۲۰۱۵ در عربستان اعدام شده اند. این موج بی سابقه از اعدام ها خود گویای افزایش اعتراضات نسبت به ستم پیشگی آل سعود است. غاصبان سرزمین وحی با کشتار مردم مظلوم و بی دفاع یمن و با دخالت در بحران سوریه و حمایت از آتش افروزان در منطقه و پشتیبانی از تروریست های داعش آبرویی برای خود باقی نگذاشته اند.

وهابیون کج اندیش هر روز با سرمایه های ملی کشور سلاح و تجهیزات مدرن خریداری می کنند تا اهداف ضد انسانی خود را دنبال نمایند غافل از این که همین ها بزودی در اختیار حق باورانی قرار خواهد گرفت که طومار ننگین آنان را در هم خواهند پیچید.

ما درود می گوییم بر شهید شیخ نمرهایی که صادقانه ایستادند، مردانه مظلومیت مردم آن دیار را فریاد کردند، و عاشقانه و مظلومانه شهید شدند؛ واینک در هر گوشه آن سرزمین خدایی حق طلبی دیگر، پرچم حق خواهی او را بر خواهد افراشت.

… وَ سَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُون.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.