۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » فضای مجازی
  • شناسه : 337
  • 31 اردیبهشت 1394 - 22:01
  • ارسال توسط :
توطئه جدید رژیم اسراییل علیه مسلمانان

توطئه جدید رژیم اسراییل علیه مسلمانان

دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل برای چندمین بار است که دست به این اقدام می‌زنند، ولی این بار مساله جدی‌تر به نظر می‌رسد و علاوه بر آن برخی مسلمانان فریب‌خورده نیز بر این پروژه نظارت دارند. به گزارش «آرماگدون» ، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از مدت‌ها پیش تلاش می‌کنند تا یک شبکه عنکبوتی ویژه برای مسلمانان نظیر […]

دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل برای چندمین بار است که دست به این اقدام می‌زنند، ولی این بار مساله جدی‌تر به نظر می‌رسد و علاوه بر آن برخی مسلمانان فریب‌خورده نیز بر این پروژه نظارت دارند.

به گزارش «آرماگدون» ، سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از مدت‌ها پیش تلاش می‌کنند تا یک شبکه عنکبوتی ویژه برای مسلمانان نظیر (فیسبوک و تویتر) راه‌اندازی کرده و در آینده، اطلاعات شخصی دشمنان احتمالی این رژیم را جمع‌آوری نمایند.
منابع آگاه روسی اعلام کردند که این شبکه، مسلمانان کشورهای اروپایی و جهان عرب را نشانه خواهد رفت.
این منابع افزودند: سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو به صورت غیرمستقیم بر این پروژه نظارت دارد و این کار را از طریق انتخاب تیم برنامه‌نویس متخصص در زمینه فن‌آوری اطلاعات از میان برنامه‌نویسان مسلمان روسیه انجام می‌دهد.
منابع مذکور خاطرنشان کردند: دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل برای چندمین بار است که دست به این اقدام می‌زنند، ولی این بار مساله جدی‌تر به نظر می‌رسد و علاوه بر آن برخی مسلمانان فریب‌خورده نیز بر این پروژه نظارت دارند.
منابع مذکور اعلام کردند: این شبکه در آینده نزدیک به منظور جلب اعتماد مردم و دفع هرگونه شبهه احتمالی در یکی از کشورهای اسلامی اعلام موجودیت می‌کند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

“سیا” و کنترل انسانها با توییتر و فیس‌بوک!؟

چگونه مستعمره گوگل می شویم؟

فعالیت نهضت توهین به ائمه(ع) در فیس بوک!

نظر مقام معظم رهبری درباره استفاده از فیس بوک (۳)

استفاده از فیس بوک حرام است ( ۲)

لطفا سر خودمان را کلاه نگذاریم.استفاده از فیس بوک حرام است (۱)

مؤسس واقعی فیس بوک کیست؟

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.