۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

  • شناسه : 387
  • 31 اردیبهشت 1394 - 23:09
  • ارسال توسط :
منجی در آیین هندو

منجی در آیین هندو

درکتاب “ماللهند” (از کتب مقدس هندو ها) آمده است: «در اواخر دوره چهارم اهل زمین به فساد کشیده شده و اکثر آنها کافر میشوند آنان معصیت های بزرگ را انجام داده و حاکم آنها افراد پست خواهد بود. مردم در آن روز به گرگها شبیه اند که همدیگر را می درند و غارت میکنند.کاهنان ومردان […]

درکتاب “ماللهند” (از کتب مقدس هندو ها) آمده است: «در اواخر دوره چهارم اهل زمین به فساد کشیده شده و اکثر آنها کافر میشوند آنان معصیت های بزرگ را انجام داده و حاکم آنها افراد پست خواهد بود.

مردم در آن روز به گرگها شبیه اند که همدیگر را می درند و غارت میکنند.کاهنان ومردان دین فاسد میشوند و حق با دزدان میشود و افراد با تقوا و زاهد را تحقیر میکنند…در آن زمان”برهمن کلا”یعنی مردی شجاع و دیندار ظهور می کند و زمین را با شمشیر برنده اش از مفسدین و پلیدی ها پاک کرده و افراد پاک و طاهر را حفظ خواهد نمود.»
در کتاب “شاکمونی” آمده است: «حکومت و دولت جهانی به دست مردی از ذریه سید خلایق عالمیان”کشن” بزرگ ختم خواهد شد٬ او کسی است که بر کوه های شرق و غرب عالم حکومت خواهد کرد…و تمام ادیان الهی٬یک دین خواهد شد٬ او که اسمش قائم و عارف بالله است٬دین خدا را احیا خواهد نمود.»
و در کتاب “وشن جوک”از کتاب های هندو ها آمده است: «و در آخرالزمان زمین به دست مردی خواهد افتاد که خداوند متعال را دوست دارد و او از خواص بندگان خداست.نام او فرخنده و خجسته است.»
ودر کتاب”باسک”از کتاب های هندو ها آمده است: «دوره آخرالزمان به حکومت به حکومت حاکم عادلی ختم خواهد شد که رهبر ملائکه و جن وانس است. او بر دریا و خشکی و کوه ها سیطره پیدا میکند و از آنچه در آسمان ها و زمین است خبر میدهد و کسی بزرگتر از او متولد نشده است.»

 

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.