۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » علائم ظهور » علائم غیر حتمی ظهور
  • شناسه : 474
  • 02 خرداد 1394 - 10:31
  • ارسال توسط :
جاهلیت مدرن

جاهلیت مدرن

اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی موعود عصر(ع) در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله: فقدان معرفت امام معصوم و رویگردانی از وی عامل اصلی بروز جاهلیت است در میان منابع فاخر و بلند شیعی، گنجینه‌ها و جواهرات فراوانی وجود دارد که ما کمتر به آن رجوع می‌کنیم تا آن را دریابیم. بخشی از این گنجینه‌ها مجموعه […]

اسماعیل شفیعی سروستانی مدیر مسئول مؤسسه فرهنگی موعود عصر(ع) در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله:

فقدان معرفت امام معصوم و رویگردانی از وی عامل اصلی بروز جاهلیت است
در میان منابع فاخر و بلند شیعی، گنجینه‌ها و جواهرات فراوانی وجود دارد که ما کمتر به آن رجوع می‌کنیم تا آن را دریابیم. بخشی از این گنجینه‌ها مجموعه اخبار و روایات آخرالزمانی هستند که می‌توان گفت مسلمانان چنانکه باید هنوز به سراغ این مجموع از منابع نرفته‌اند.
در مقایسه با غرب و ایالات متحده آمریکا، جامعه مسلمین از جمله شیعه خانه امام زمان(عج) در پرداختن به مباحث مربوط به آخرالزمان و منجی‌گرایی، جهان آینده و آینده جهان یک تاخیر ۵۰ ساله دارد. جبران این تاخیر کار و تلاش می‌طلبد. مخصوصا با نوعی کاهلی که در بین ما معمول است به این سادگی نمی‌توان آن را جبران کرد.

برای اطّلاع شما عرض می‌کنم تا سال ۱۹۹۷ میلادی در ایالات متحده آمریکا ۲۵۷ دانشگاه با موضوع تخصصی آخرالزمان و منجی‌گرایی کار می‌کردند، در حالی که در کل جهان اسلام و از جمله ایران یعنی شیعه‌خانه امام زمان(عج) با وجود هزارها د انشکده و دانشگاه دولتی و آزاد و غیره حتی دو واحد درسی اختیاری با موضوع آخرالزّمان و مهدویّت وجود ندارد!

تا سال ۱۹۹۸ هم ۱۵۵۰ شبکه و ایستگاه رادیویی و تلویزیونی با این موضوع در آمریکا فعال بوده است و الان هم فعالیت‌ها ادامه دارد این در حالی است که در کشور من و شما دو برنامه قوی در هفته که سرجمع چهار ساعت برنامه ارائه کند، وجود ندارد، نداریم. البته برنامه‌های شاعرانه زیاد داریم. یک برنامه عطر عاشقی داریم که عصر جمعه ساعت ۵-۶ پخش می‌شود. یک برنامه هم صبح‌های جمعه صبح که از شبکه ۲ پخش می‌شود. برنامه‌ای رادیویی هم داریم که صبح‌های جمعه از ساعت ۵/۸ تا ۱۰ صبح پحش می‌شود.

ضرورت آگاهی از اخبار آخرالزمانی
در حالی که سینمای ما از بند چارچنگولی و پوپک و مش‌ماشاءالله خلاص نمی‌شود! و درصد قابل توجّهی از آثار و محصولات سینمای ایران کمدی بوده است. پرهزینه‌ترین فیلم سینمای هالیوود با موضوع آخرالزمان است و پرفروش‌ترین آن هم با موضوع آخرالزمان است. جز این طبق آمار ۶۰ درصد از پرفروش‌ترین آثار سینمایی در هالیوود با موضوع آخرالزمان تالیف شده است.

این در حالی است که حقایق مباحث نزد ماست و امام منتظر مربوط به شیعیان است و حلقه زلف شیعیان با او گره خورده است. اگر در گوگل کلماتی مثل اپوکالیس (آخرالزّمان) آنتی کرایس (ضدّ مسیح) را جستجو کنید، برای شما قریب به سرجمع ۳۹۰ میلیون صفحه انگلیسی باز می‌شود. معلوم است که خبرهایی بوده است که به آن پرداخته‌اند.

ضمن اینکه به استناد آن همه منابع روایی که در اختیار داریم به صراحت می‌گویم در جهان امروز و شرایط امروزی هرکس و در هر موضعی در حالی که آگاهی از اخبار آخرالزمانی نداشته باشد و بخواهد وضعیت کلان اجتماعی و سیاسی و فرهنگی جهان امروز را بشناسد، تبلیغ کند و اخذ تصمیم کند، از نظر من بیراهه می‌رود. باید با این رویکرد و اتکا به این مجموعه منابع که مانند یک نورافکن هستند، بفهمد کجا زندگی می‌‌کند و شرایط را دریابد. شرایطی که در این منابع بیان شده ولی ما به آن مراجعه نداریم.

سخن دوم بنده این است که از این حجم بزرگ اخبار و روایات آخرالزمانی اولین شخصیتی که درباره قضایای آخرالزمان، ظهور، ما قبل ظهور، عصر ظهور، پس از ظهور و حوادث اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن مقاطع سخن گفته‌اند، رسول اکرم(ص) است . از فردای روز بعثت شروع به بیان کرده‌اند. اگر لازم نبود که بیان نمی‌کردند آن هم نه یک پنجره و دو پنجره، دهها پنجره بر این موضوع باز کردند و همه وجوه را پرداخته‌اند و هشدار و تذکر داده‌اند که ایهاالناس شما در این شرایط قرار می‌گیرید و راهکار هم وجود دارد اما ما عادت کرده‌ایم که فقط مراجعه‌مان به مباحث مهدوی یک مراجعه ظالمانه یک طرفه باشد، اطلاعات و اخبار آخرالزمانی مثل تابلوهایی هستند که وقتی در جاده انتظار راه می‌افتیم و می‌رویم، این اخبار و روایات به ما می گویند.

۱- چقدر از مقصد فاصله گرفته‌ایم.
۲- چقدر تا مقصد راه مانده است.

همین‌طور به منزله تابلوهایی‌اند که خطرات سقوط را به ما نشان می‌دهد. هم اینکه با چه کسی باید دوستی کرد و از چه کسی باید برید یعنی تولی و تبری چگونه باشد. همین اندازه عرض کنم که درباره کمتر موضوعی از اصول و فروع دین داریم که به اندازه مباحث مهدویت روایت درباره آنها وجود داشته باشد.

با مطالعه‌ای که در منابع قرن سوم هجری قمری تا سال ۱۳۸۹ داشته‌ایم یعنی تا ۳ ماه پیش، بیش از ۱۲۰۰ موضع در این منابع پرداخته شده است. از مجموعه این مباحث یک هشدار بسیار جدی را حضرت رسول‌(ص) می‌فرمایند: «شما دیر یا زود در آینده در شرایطی قرار می‌گیرید که این شرایط، شرایط سخت جاهلی است و من میان دو جاهلیت برانگیخته شدم که جاهلیت دومی از جاهلیت اولی سخت‌تر است.
حالا بحث سر این است که ما به این دوره دوم رسیده‌ایم یا خیر.
حضرت ابا عبدالله، امام صادق(ع) اشاره می‌کنند: همانا امام مهدی ما، از مردم جاهل زمان خودشان بیش از رسول خدا در دوره جاهلیت اول آزار خواهند دید.
یعنی اینکه این جاهلیت خواهد آمد و به مراتب سخت‌تر از زمان پیامبر(ص) است. وقتی که سوره احزاب آیه معروف «ولا تبرجن تبرج الجاهلیه الاولی…» آمد. به امام معصوم مراجعه می‌کنند که اینکه می‌گویند خودتان را مانند زنان دوره جاهلی نیارائید یعنی چه، که امام صادق(ع) می‌فرمایند: جاهلیت دیگری در پیش خواهد بود و شما آن را تجربه خواهید کرد.
کسی به اندازه امیرمؤمنان(ع) نتوانسته است این دو جاهلیت را وصف کند. امام معصوم که سخنی را بیان می‌کنند برای سرگرم کردن کلمات مترادف به کار نمی‌برند و سخن لغو به‌کار نمی‌برند. کلام محکم است و هر کلمه معنی مخصوص خودش را دارد. حضرتشان می‌فرماید: مردم قبل از بعثت رسول خدا(ص) در حیرت بودند، در ضلالت بودند در سرگردانی و در فتنه جهل و فساد غوطه‌ور بود. هواهای نفسانی سرکش آنان را از جاده حق دور کرده بود. جهل و نادانی آنان را سبک مغز، در کارهای خود مضطرب و مبتلا بودند.

اما همین عزیز بزرگوار وضع مردم را در جاهلیت دوم چنین توصیف می‌کنند که:
«باطل در جای خود و در محل خود جایگیر، جهالت بر مرکبهایش سوار می‌شود، گروه ستمگر بزرگ و بزرگتر می‌شود، دعوت‌کننده به سوی حق کمیاب و روزگار چونان گزنده‌ای وحشی حمله می‌آورد. شتر باطل با سکوت عربده می‌کشد. قوت می‌یابد، مردم بر معصیت پیمان می‌بندند و بر دینداری از هم فرار می‌کنند، بر دروغ و ناروا بر یکدیگر سبقت می‌گیرند، بر راستی با هم دشمنی می‌کنند. فرزند باعث خشم پدر، باران باعث حرارت می‌شود، مردم پست و فرومایه فراوان و خوبان کمیاب، توانمندان همچون گرگ، حاکمانشان درنده، میان حالان طعمه و نیازمندان همچون مردگان بی‌رمق، راستی ناپدید و دروغ فراوان، مردم به زبان اظهار دوستی می‌کنند و به دل دشمنی دارند و فسق عامل نسب، عفت باعث شگفتی و مردم اسلام را همچون پوستینی وارونه می‌پوشند.»
این توصیف عمومی و اجتماعی است. به استناد منابع روایی می‌شود گفت که عامل اصلی جاهلیت اول و دوم این است که علَم هدایت را نمی‌یابند و نه دانشی دارند که به وسیله آن بفهمند همانا نجات‌دهنده اهل بیت(ع) هستند.

حضرت فاطمه زهرا(س) به صراحت خطاب به مهاجرین و انصار می‌فرمایند: «هجرت جز به سوی ما نیست و نصرت و یاوری جز برای ما نیست و احسان جز درباره ما نیست و هر کس از ما روی برگرداند همانا مبتلای به جاهلیت شده است.»

عامل اصلی بروز جاهلیت
چنانکه رسول خدا به امام علی(ع) می‌فرمایند: «ای علی هر کس با کینه نسبت به تو بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است. فقدان معرفت درباره حجت حیّ خدا و رویگردانی از امام مبین، عامل اصلی بروز جاهلیت است.» جاهلیت وجوه مختلفی دارد. به همین دلیل وجهه فرهنگی و تمدنی دارد و وقتی چیزی وجهه فرهنگی و تمدنی پیدا می‌کند در اقتصاد و روابط اجتماعی و سیاسی هم دخالت می‌کند.

این یک موضوعی نیست که مربوط یک خانم باجی باشد که در یک مسجد و یا محله‌ای یقه‌اش را بگیریم یا سراغ دختری را بگیریم که موهایش نمایان شده است. بلکه موضوع وسیع‌تر است. یعنی وجهه تمدنی و فرهنگی دارد و پیدا است که مسئولیت خیلی سخت‌ است. دیگر نمی‌شود سراغ دو نفر آدم ساده رفت. در وجهه اجتماعی مظاهر جاهلیت اینهایی هستند که بیان می‌کنم. حالا ببینیم که چقدر ما به آن گرفتاریم و جامعه جهانی چقدر به آن گرفتار است.

با مقایسه جاهلیت تجربه شده پیش از بعثت مظاهر جاهلیت مدرن در مناسبات اجتماعی عبارتند از:
۱- تعصب قبیله‌ای و حزبی ۲- افتخار به نسب ۲- زنده به گور کردن دختران ۴- خودآرایی و تبرج ۵- شرب خمر، قمار غنا و… از امام معصوم(ع) نقل شده است که: «هر کس در قلبش، ذره‌ای عصبیت داشته باشد در روز واپسین با عرب جاهلی محشور می‌شود.»

در اصطلاح هر نوع وابستگی شدید در اندیشه و در عمل که مزاحم کمال باشد، این عصبیت است هرکس تعصب بورزد درباره اندیشه و عمل و شخصی و جناحی که عقل و شرع آن را تایید نکند، این متعصب مصداق عصبیت جاهلی است. حضرت علی(ع) می‌فرماید: «خاموش کنید در قلبهایتان این آتشی را که زبانه می‌کشد از تعصب‌های جاهلی و آنچه که از عصبیت و کینه در جان شما و قلب شماست. اگر مجبور و ناگزیر به تعصّب هستید و شایسته است که تعصب داشته باشید درباره مکارم الخصال یعنی برای مکارم اخلاقی.»

ابتلای بشر امروز به عصبیت مدرن
اما به راستی اگر احزاب را از مناسبات امروز سیاسی جهان بردارید چیزی باقی می‌ماند؟ تمام جریان‌های ماسونی که تمام اقتصاد، سیاست و فرهنگ جهان امروز را گرفته است، روی تعصب جاهلی استوار است. تمام ایدئولوژی‌های چهارصد سال گذشته بر پایه تعصب است. یعنی به واقع وقتی نگاه کنیم از خاندان‌های زرسالاری که مثل اختاپوس و زالو خون خلق روزگار را می‌مکند تا آن پرچم‌های رنگین بر بلندای سازمان‌های جهانی همه و همه روی تعصب جاهلی سوارند و یکی از مظاهر جاهلی که تعصب ورزیدن است در همه مناسبت‌های اجتماعی و سیاسی جهان امروز ساری و جاری است و بشر امروز مبتلای عصبیت مدرن است.

همانطور اشاره شد وقتی که درباره آن آیه معروف سوره احزاب از حضرت امام صادق(ع) پرسیدند، امام فرمودند که همانا جاهلیتی در پیش است و شما خود را مانند زنان عصر جاهلی نیارائید.
حالا مومنین ما الحق و الانصاف وقتی به این عبارات می‌رسند فوراً سراغ موی خانم‌ها می‌روند البته نه اینکه نباید بروند و حق هم همین است ولی من می‌خواهم بگویم موضوع را باید فرهنگی و تمدنی نگاه کنیم که تبرج به چه معنا است. تبرج از برج می‌آید یعنی توسعه در دیدار و حاضر شدن در صحنه مانند برج و خود نمودن، تظاهر و خودنمایی به قصد خودفروشی که باید مصادیق آن را همه جا ردیابی کنیم.

یک مصداق تبرج خودآرایی دختران و زنان و آمدن به خیابان است، اما همه مصادیق تبرج این نیست. فرمودند در واقع خودآرایی به قصد خودفروشی، ضدخویشتن‌داری و ضدافتادگی است. در حال حاضر در انگلستان ۳۰۰ میلیون پوند فقط خرج جراحی زیبایی می‌کنند. در آمریکا ۵/۸ میلیون عمل جراحی زیبایی صورت می‌گیرد که مردم برای این قضیه ۱۱ میلیارد دلار پول هزینه می‌کنند. بازار محصولات آرایشی ۷/۱ میلیارد پوند در سال است. در یک سمپوزیم بیان شده بود که جراحی بینی در دنیا رو به کاهش است ولی در ایران رو به افزایش گذاشته است! طبق آمار جهانی در هر ثانیه ۲۲ رُژ لب مصرف می‌شود و بخش عمده‌ای از مصرف‌کنندگان ایرانی و عرب هستند. روزانه در تهران ۲ تا ۴ هزار نفر برای تزریق داروی رفع چین و چروک صورت اقدام و برای آن ۱۸۲ میلیارد تومان هزینه می‌کنند. یعنی معادل ۲ میلیون بشکه نفت خرج صاف کردن صورتهایشان می‌کنند و نتیجتاً ایران به عنوان سومین مصرف‌کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه قابل شناسایی است. جالب است که بخش بزرگی از این لوازم قاچاقی و از طریق چمدان وارد می‌شود!

آثار تبرج جاهلی در معماری شهرها
پس نباید تبرج را فقط در آرایش خانم‌ها بدانیم بلکه مربوط به مناسبات دیگر جامعه هم است. ازطرفی شهری آکنده ما شهر تبرج است و تمام شهرهای کشورهای اسلامی مبتلای به تبرج است. اما چشم ما فقط آن را در خیابان ولی‌عصر(عج) و در صورت خانم‌ها جستجو می‌کند. اگر تبرج را از معماری و شهرسازی مدرن ما که زیر نظر و امضای شهرداری تاسیس شده و قد کشیده و بر ما غالب شده است را بگیرید چیزی باقی نمی‌ماند و همه چیز فرو می‌ریزد.

اینکه عرض کردم مطالعه راجع به منابع آخرالزمانی واجب است به این جهت هم هست که اگر شهرداران ما و شوراهای اسلامی شهر ما و کارشناسان شهرداری و تصمیم‌گیران شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این قضایا آگاهی کافی داشتند به این راحتی از کنار همه قضایا رد نمی‌شدند که شهرهای کشورهای اسلامی خارج از محدوده فرهنگ دینی و اسلامی، مظهر تمام قد تبرج جاهلی بشود؛ آن هم به اسم مدرنیته و نوسازی.

ابن خلدون درباره ویژگی‌های شهرها می‌گوید: در شهرها دلاوری، دینداری، شجاعت، اخلاق و فطرت پاک از بین می‌رود. شهرها تبدیل به محل‌هایی می‌شوند که اخلاق، شجاعت، عفت، پاکدامنی از میان آن می‌رود به مراتب ساکن بادیه، صحرا و روستا سالم‌تر است.

رسول خدا(ص) فرمودند: «خانه هر کس وقتی درب آن بسته می‌شود مانند مسجدالحرام مامن است. امام جعفر صادق(ع) می‌فرماید: هرکس بدون اجازه نگاه به خانه کسی کند و صاحبخانه چشم او را کورکند به صاحب چشم دیه تعلق نمی‌گیرد.» آیا خانه‌های ما امن است؟ باید چشم چند نفر را از صبح تا شب کور کنیم؟ چون در خانه‌هایی و برج‌هایی و آپارتمان و اماکنی سکونت داریم که اگر پرده را کنار بزنیم همه چیزمان نمایان است. یعنی در واقع ما مبتلا به نوعی از معماری هستیم که در آن معماری، اولین چیزی که از بین رفته، ‌امنیت است.

وقتی ما شهرها را به گونه‌ای طراحی می‌کنیم که تمام قد نمایشگاه معماری شیطانی ماسونی است، دیگر چه می‌خواهی در آن شهر بماند. برای مثال ساختمان مترو خیابان میرداماد که معماری آن از نوع معماری ماسونی غرب است! در معماری ماسونی که شیطانی است، انرژی‌های روحانی معنوی از آن منطقه دور می‌شوند و انرژی و نیروهای شیطانی غالب می‌شوند. در زمان قدیم مرسوم بود بنای خانه‌ها و ابنیه بالاتر از مسجد نبود، اما حالا در این شهر بزرگ کدام بنا کوتاه‌تر از مسجد است؟ رسول خدا(ص) فرمود: هر صبحگاه شیطان خیمه خودش را در بازار نصب می‌کند.

در تمام کشورهای جهان مرکز ثقل بازار است وقتی بناهای مساجد و امامزادگان رفیع بودند انرژی روحانی معنوی آن مسجد و امامزاده‌ها پخش می‌شد و مثل یک چتر تمام شهر و ساکنان آن را در حریم امن نیروهای رحمانی قرار می‌داد ولی حالا عکس این صادق است.

بعد دنبال این می‌گردیم که چرا فلان‌ آقا اخلاقشان بد شد، چرا مردم دچار گناه شدند، چرا آرایش زنان این‌گونه است؟ برج‌های برخاسته از معماران شیطان‌پرست ماسونی امروز در تمام مراکز اصلی و مذهبی جمهوری اسلامی غالبند. قبل از آنکه مصلای تهران تمام شود آن را محاصره کرده‌اند. مصلا در محاصره معماری‌ ماسونی است. در شیراز هم همین‌طور است. من درباره این قضیه با رئیس شورای شهر صحبت کردم و عکس‌هایی را به ایشان نشان داده و دلایل خود را گفتم و عرض کردم شما مکلف هستید مطالعه فرهنگی کنید. چرا در شهرسازی و معماری شما مطالعات فرهنگی وجود ندارد؟ مگر هر روز جمعه صبح مومنین تشریف نمی‌برند دعای ندبه، مگر نمی‌خوانند: «این هادم ابنیه الشرک و النفاق» پس چرا مومنین سوال نمی‌کنند مصادیق ابنیه شرک و نفاق که امام زمان(عج) وقتی تشریف‌فرما می‌شوند، همه آنها را خراب می‌کنند، کجاست؟ آیا جای سوال ندارد؟ آیا فقط دعای ندبه را می‌خوانیم که بعد صبحانه آن را بخوریم! یعنی اگر دعای ندبه به مومنین دید و نگاه ندهد و به مدد دعای ندبه نخواهند معماری‌شان را نقد کنند و از آن دستورالعمل برای سبک زندگی بیرون بیاورند این چه دعا خواندنی است؟!
وقتی سخن از تبرج شد، فرمودند خودتان را مانند زنان عصر جاهلیت برج نکنید، تنها نباید آن را در موی خانم‌ها دنبال کنیم، معماری و شهرهای ما غرق تبرج جاهلی است، چنانکه دیگر مامنی نیست و شما نمی‌توانید از دست دروازه‌های شیطانی این معماریها خلاص شوید. این دروازه‌های شیطانی براساس معماری شیطان‌پرستان، ارتباط جنود شیطانی را با زمین تسهیل می‌کنند. پس ناگزیر هستیم که منابع فرهنگی خویش را چنانکه شایسته است بخوانیم و بنگریم.

شرب خمر از مظاهر جاهلیت مدرن
یکی دیگر از مظاهر جاهلیت مدرن شرب خمر است که دیدیم شرب خمر بدون هیچ‌گونه مانعی اتفاق می‌افتد. در آخرالزمان بساط علم برچیده می‌شود و جهل آشکار می‌شود. حالا آقا این همه دانشگاه در جهان است برای ما، کم مانده روستای ۵ خانوار هم یک دانشکده داشته باشد اگر این همه دانشگاه مانع از جهالت و باعث زدوده شدن جهالت است پس چرا فرمودند که در آخرالزمان بساط علم برچیده و جهل آشکار می‌شود. معلوم است که چیز درخوری در این دانشگاه‌ها وجود ندارد.

حضرت می‌فرمایند: «زمانی بر مردم می‌آید که شرب خمر را حلال می‌شمارند. لعنت خدا و ملائکه او و همه مردم بر آنان باد. گروهی از امت من خمر می‌نوشند.»
آمار سال ۱۳۷۵ می‌گوید که در این سال ۹۰۸۶۸ پرونده شرابخواری داشته‌ایم!
در سال ۱۳۸۰یعنی ۵ سال بعد حدود ۲۱۷۴۴۰ پرونده در این مورد داشته‌ایم.
در زمانی که از عرب جاهلی یاد می‌کنیم بلافاصله می‌گوییم عرب جاهلی مبتلای به زنده به گور کردن دختران بودند. حالا در شهری که من و شما زندگی می‌کنیم خرید و فروش سگ و گربه رایج است. بنده مدتهای زیادی است که وقتی از خیابان شیخ فضل‌الله نوری عبور می‌کنم پاتوق فروش سگ را مشاهده می‌کنم. برگزاری جشن تولد مخصوص سگها! در سال ۱۳۸۰ هزینه ماهانه ۳۰۰ هزار تومان برای نگهداری سگ و گربه بوده است و حالا که بیشتر شده است.

از طرف دیگر در هر سال در آمریکا ۱۳۰۰ فیلم پورنوگراف (سکسی) ساخته می‌شود و از طریق تلویزیونها و ماهواره‌ها ۴۰ میلیون تصویر این‌چنینی وارد خانه‌ها می‌شود. درآمد شبکه‌هایی که این تشکیلات را راه انداخته‌اند ۹۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۰۶ بوده است و هر سال به تبع این ماجرا ۵۰۰ هزار کودک و زن اروپای شرقی و آسیایی برای استثمار جنسی به اروپا می‌روند که سودی ۸ میلیارد دلاری دارد.

امروزه از طریق نت‌های موسیقی و تصاویری که لا به لای فیلم‌های سینمایی یا ماهواره‌ای کاشته شده است، نیروهای شیطانی وارد صفحه قلب و ذهن مردم می‌شوند و کسی نمی‌تواند از آن فرار کند. نمی‌شود نشست وگفت حالا قربت‌‌ الی الله ببینیم این گور به گور شده‌ها چه بلایی به سر مردم می‌آورند. این جور نیست. از تبعات این ماجراست که می‌بینیم ۳ میلیون گردشگر جنسی به تایلند می‌روند. سالانه ۳ هزار زن را برای تجارت جنسی فقط به فلسطین اشغالی می‌برند و هر سال ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار کودک در آمریکا قربانی روسپیگری هستند.

در گذشته از ترس فقر و یا احساس تحقیر در قبیله، دختران را زنده به گور می‌کردند؛ اما حالا دختران و پسران را با هم زنده به گور می‌کنند. در انگلستان بالاترین رقم سقط جنین و در مقام بعدی فرانسه و روسیه و بعد در چین که فقط در این کشور ۱۳ میلیون سقط جنین اتفاق می‌افتد. این یعنی ۱۳ میلیون دختر و پسر زنده به گور کردن است(!) بخشی از این جنین‌ها در بازار لوازم آرایش به فروش می‌رسند. فکر نکنید که این کرم و پودر لوازم آرایشی فلان میدان از این جنین‌هاست بلکه اینها پاکستانی است که گلیسیرین و چربی و دنبه و این‌چیزهاست. جنین‌هایی که خریداری می‌کنند به شرکتهای لوازم آرایشی می‌رود که یک قوطی کرم آن را باید ۳۰۰ هزار تومان خریداری کرد. بخشی دیگر از این جنین‌های سقط شده به رستوران‌ها می‌رود؛ رستورانهایی که سوپ درست می‌کنند و برای قوه جنسی اینها را می‌پزند هر ظرف ۱۰۰۰ دلار می‌فروشند.

در سال ۵۰ میلیون سقط جنین در جهان اتفاق می‌افتد که ۳۰ میلیون آن قانونی و ۲۰ میلیون آن غیرقانونی است که سالانه باعث کشته شدن نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر زن می‌شود. چیزی در حدود ۵۰ هزار مورد آن مبتلا به جامعه ماست؛ موضوعی نیست که ساده به آن بتوان نگاه کرد و ساده از کنارش گذشت.

ما باید از وجوه مختلف، مباحث را ببینیم چرا که تنها مربوط به یک موضوع ساده نیست؛ بلکه موضوعی است که باید وجه شهرسازی و معماری آن را هم ببینیم، همینطور وجه تعلیم و تربیت، پوشش، رسانه‌ها و سینما و غیره آن را هم ببینیم. یعنی نمی‌شود سینمای ما از صبح تا شب چهارچنگولی و پوپک و مش‌ماشاءالله بسازد، بعد انتظار داشته باشیم دخترمان محجبه باشد! نمی‌توانید تمام شهر را بی در و دروازه مملو از تمام نمادها و ساختمانها و نمایشگاه‌های معماری ماسونی کنید و توقّع به وجود آمدن شهر سالم هم داشته باشند. معماری شیطانی و ماسونی مانند ابراج‌البیت در پشت سر مسجدالحرام و مشابه آن تمام نیروها و انرژی‌های شیطانی را بر روی شهر مذهبی می‌ریزند. کار خیلی جدی‌تر از این حرفهاست؛ چرا که از قبل پیش‌بینی کرده‌اند که در میان سازمانهای شما رسوخ کنند. کار به جایی رسیده که به نام ولایت و ولی فقیه بزرگترین پارک خاورمیانه را می‌سازید اما معماری مسجد آن را همچون معماری فراماسونرها با ستون‌های معابد یهودی به اسم مناره بالا می‌آورید. می‌خواهید بگویید این طوری زیباست. معذرت می‌خواهم مردم که پوست خربزه نخورده‌اند. چرا فکر می‌کنید که مردم پوست خربزه می‌خورند؟
چرا وقتی شهرداری‌های مناطق شما می‌خواهند مسجد بسازند، مسجد را کپی معبد و هیکل سلیمان یهودیان و بنی‌اسرائیل و با معماری بی‌هویّت مدرن می‌سازند چه در شهرک غرب، چه در خیابان آزادی و چه در پارکی که به نام ولایت ساخته‌اید. بروید نقشه مسجد پارک ولایت را نگاه کنید. حالا با افتخار هم روی صفحه اول روزنامه هشمهری عکس ستون هیکل سلیمان را به اسم مناره‌های مسجد ولایت چاپ می‌کنید و در تمام مسیر خیابان ولی‌عصر نرده‌هایی می‌سازید که این نرده‌های استیل همه چشم‌های فراماسونری را تداعی می‌کنند. آیا کارشناسان شما آگاه نیستند؟ بنا، شان و حیثیت و روح دارد و هر بنایی روح خودش را در ساکنان آن شهر حاکم می‌کند. بعد شما با چه برنامه‌ای می‌خواهید تمام تاثیرات این بناهای شیطانی را خارج کنید‌؟! چرا مطالعات فرهنگی پشت سر شهرسازی شما نیست؟ نقشه سال ۲۰۲۰ را در روزنامه‌ها ببینید. در این سال تهران به شهری شبیه لاس گاس ایالات متحده آمریکا که شهر قمارخانه‌هاست، تبدیل می‌شود.

آیا امام‌شناسی در آموزش و پرورش هست؟
و بنده همچنان که راجع به شهرسازی سوال می‌کنم از وزیر آموزش و پرورش ایران سوال می‌کنم که رسول خدا(ص) فرمود: «هرکس بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است.»
بفرمایید ببینیم از تعداد مردان و زنانی که طی ۲۰ سال گذشته به گورستانها سپرده شدند چه تعدادشان معرفت درباره امام زمان(عج) داشته‌اند؟ چه تعداد از جوانان و دانش‌آموزانی که از دبیرستانها فارغ‌التحصیل شده‌اند و چه درصدی از تعلیماتی که شما داده‌اید معرفت درباره امام زمان(عج) بود و باعث شده جوانان امروز ما از مرگ جاهلیت خلاصی پیدا کنند؟ می‌گویند چرا به مسئولان فرهنگی ایراد می‌گیرید و نقد می‌‌کنید؟ معلوم است که نقد می‌کنیم. اگر من معلم نقد نکنم چه کسی باید این کار را انجام دهد؟!
من به مصادیق مختلف جاهلیت مدرن در مناسبات مختلف، چه معماری چه شهرسازی چه لوازم آرایش و چه شرب خمر و چه کشتار جنین‌ها اشاره کردم. اما بعضی از مادران ما برای حفظ زیبایی اندام سقط جنین می‌کنند! چنانکه برای حفظ زیبایی به کودکان شیر نمی‌دهند!

کشتار خاموش توسط ائتلاف صلیب و صهیون
اما پرده‌ای دیگر به نام کشتار خاموش وجود دارد که به مراتب سخت‌تر از کشتار جنین‌ها است. سالانه هزاران جنین را می‌کشند اما این بار ما با نوع کشتار خاموش رو به رو هستیم. مردان و زنان سالم را در سکوت می‌کشند. سران مجامع مخفی یعنی ائتلاف صلیب و صهیون ساکنان شرق اسلامی و ساکنان آمریکای لاتین را به عنوان مصرف کنندگان بی‌مصرف و مزاحم برای حکومت جهانی بنی‌اسرائیل می‌کشند. می‌گویند در حکومت جهانی بنی‌اسرائیل این تعداد جمعیت به درد نمی‌خورند چون مصرف کننده بی‌مصرف است. لذا از طرق مختلف اقدام به نابودی نسل‌ها کرده‌اند. اما کشتار خاموش چگونه صورت می‌پذیرد و مصادیق آن چیست؟

ای کاش مطالعات جدی در کشور در این‌باره اتفاق بیفتد. تا زمان پدر بزرگ و مادر بزرگ بنده، مردم ۱۰۰ سال عمر می‌کردند، الان ۵۰ ساله‌ها را به خانه سالمندان می‌فرستند. آن هم مردانی که تا ۷۰-۶۰ سالگی قدرت زاد و ولد دارند. چه شده است که سن پیری مردم پایین آمده است این همان حاصل کشتار خاموش است. طبق اطلاعات و آماری که وجود دارد این سران مجامع مخفی یعنی ائتلاف صلیب و صهیون از طریق عرضه مواد عقیم کننده جمع کثیری ازجمعیت مردم جهان را کاهش داده‌اند. بخشی از حبوبات و مواد غذایی که به عراق و افغانستان فرستاده‌اند حاوی مواد عقیم کننده بوده است و زنان و مردان مسلمان را از کار انداخته است. در کشورهایی که در زمره وارد کننده دارو هستند! کمپانی‌های چند ملیتی داروهای مختلف‌شان را با مواد عقیم‌کننده مخلوط می‌کنند. جهت اطلاع بدانید بزرگترین کمپانی‌های داروسازی جهان مربوط به ۵ کمپانی صهیونیستی است. بیچاره ساکنان آمریکای لاتین تا چشم باز کردند به ناگاه متوجه شدند هزاران زن عقیم هستند! بررسی کرده‌اند و دیدند دختران جوانی که یک بار خواسته‌اند زاد و ولد کنند، وقتی به دکتر مراجعه کرده‌اند. دکترها دائم به آنها گفته‌اند سزارین کنید. زن بیچاره برای زایمان به بیمارستان مراجعه کرده، بدون اجازه او رحمش را خارج کرده‌اند. هزاران زن در آمریکای لاتین تنها یک بار بچه‌دار شده و بعد زاد و ولد نکرده‌اند.

توطئه‌ای به نام کنترل جمعیت!
یک راه دیگر که خیلی شیک و زیباست این شعار است که یک یا دو بچه کافی است، زندگی راحت با بچه کمتر. خانواده‌ها تا نسل پدر من ۶-۷ بچه داشتند؛ الان یک بچه و خیلی از دستش در برود ۲ بچه. چنان از طریق رسانه‌ها کنترل جمعیت را شایع کردند که دیگر هوا و میل و هوس داشتن فرزند را از میان مردم برداشته‌اند. جوان تا ۳۵ سالگی که گرفتار دانشگاه است بعد هم که ازدواج می‌کند یک بچه می‌آورد و خلاص. از تبعات آن این می‌شود که جمعیت کشورهای متدین پایین می‌آید . طی ۲۰ سال آینده ایران یک کشور پیر می‌شود چون تعداد زاد و ولد پایین آمده است.
تا این صحبت را می‌کنیم می‌گویند آقا شما جامعه‌ای می‌خواهید که جمعیت کلان فقیر داشته باشد. چه کسی گفته ما جمعیت کلان فقیر می‌خواهیم؟ ما جمعیت شیعه را می‌خواهیم که زینت محمد و آل محمد(ص) باشد. چرا با اعمال روش‌های عدالت‌جویانه همین دارایی موجود را بین مردم تقسیم عادلانه نکنیم؟ ما می‌گوییم خانواده‌هایی پر جمعیت مومن، صالح و سالمی که به برکت داشته‌ها و دارایی‌های شیعه خانه امام زمان(عج) در رفاه هم زندگی کنند، باید داشته باشیم.

آنها می‌خواهند کشورهای اسلامی ضعیف باشند؛ چرا سیاست کنترل جمعیت در آمریکا اعمال نمی‌شود؟ آقایان پزشک و نمایندگان مجلس شورای اسلامی چرا نمی‌گویند کنترل جمعیت در روسیه اعمال نشده است؟ چرا جمعیت خانواده‌های ۸-۹ نفره در آمریکا داریم؟ چرا در فلسطین اشغالی کنترل جمعیت اعمال نشده است؟ چرا در ایران در میان ۷۵ کشور توسعه یافته جهان، از لحاظ کنترل جمعیت رتبه اول را به دست آورده ولی آمریکایی‌ها نیاورده‌اند؟ چرا شیعیان که یاری‌دهندگان امام زمان(عج) هستند و امام به وجود آنان افتخار می‌کند و قرار است به عنوان زمینه‌سازان ظهور پرچم زیبا و مقدس را به دست امام بسپارند، کنترل می‌شوند؟ چرا در این سرزمین که در سال اول از ظهور باید به سمت امام حرکت کنند و امام را در تاسیس دولت کریمه‌اش یاری کنند، این بلا سرشان بیاید؟ بعد پزشکی که بیماری معده‌درد و کلیه درد را معالجه می‌کند ۶ ماه باید در نوبت بمانند تا حقشان را از بیمه‌ها بگیرند. اما پزشکانی که وازکتومی می‌کند، در جا پولش را از بیمه دریافت می‌کند! آیا این اتفاقی است؟ برای معاینه یک سرماخوردگی باید ۹ هزار تومان به پزشک بدهیم، اما وازکتومی مجانی است و افتخار هم می‌کنند. من این موضوع را در رادیو معارف گفتم، آیا جواب امام زمان(عج) را می‌توانیم بدهیم؟ این در حالی است که رشد جمعیت در ایران طبق آمار ۶/۱ درصد است. اگر این روند ادامه پیدا کند به دلیل تکثیر دائم و قوی خانواده‌های غیر شیعی ظرف ۲۰ سال آینده بیشتر جمعیت ایران شیعه نخواهد بود. این آمار در خانواده‌های غیرشیعی در ایران ۷ درصد است. بعد مفتی وهابی سلفی حکم صادر می‌کند که واجب است هر مرد ۴ زن و ۲۰ فرزند داشته باشد! شیعه هم با افتخار یک گل پسر دارد و دایم عکسش را به رخ دوستان می‌کشد.
به هر صورت ما با چنین روش کنترل جمعیت و چنان سیاستی رو به رو هستیم.

برنامه شیطانی نابودی جمعیت مسلمانان به خصوص شیعیان
شخصیتی شیطانی به نام بیل‌گیتس کسی است که عضو مجامع مخفی صهیونیستی است و این ملعون در کنار شخصیت حیوانی راکفلر یک انبار به نام انبار روز قیامت در بلژیک ساخته‌‌اند آن هم در عمق ۱۱۰۰ کیلومتری قطب شمال. ۳ میلیون نوع بذر را برای آن حکومت جهانی بنی‌اسرائیلی ذخیره آماده کرده‌اند و تمام بذرهای سنتی و بومی را در کل جهان طبق یک برنامه دقیق از بین برده‌اند. او در یک سخنرانی گفته است جمعیت جهان دارد بالا می‌رود و گاز۲Co اضافه می‌شود. ما باید ترفندی برای کم کردن تعداد جمعیت داشته باشیم. باید رشد جمعیت را از طریق مصرف مواد غذایی و واکسن‌ها و داروها به صفر برسانیم.

آنچه که مسلم است جهان قبل از ظهور قائم(عج) مبتلا به جاهلیت می‌شود که از آن به عنوان جاهلیت ثانویه یاد کرده‌اند که بنده اسم آن را جاهلیت مدرن گذاشته‌ام. اما اقداماتی که امام(ع) وقتی تشریف‌فرما می‌شوند برای مبارزه با جاهلیت مدرن انجام می‌دهند چیست؟ از امام صادق(ع) درباره سیره امام مهدی(عج) سوال کردند فرمودند:
«مهدی(ع) همان کاری را که رسول خدا(ص) انجام داد، انجام می‌دهند. بدعت‌های موجود را خراب می‌کند. چنان‌که رسول خدا(ص) اساس جاهلیّت را منهدم نمود، آنگاه اسلام را از نو بنا می‌کنند.»
همچنین امام محمّدباقر(ع) فرمودند:
«هنگامی که قائم قیام نماید به سیره و روش رسول الله(ص) رفتار می‌کند تا اسلام را ظاهر و آشکار کند.» پرسیدم سیره رسول خدا(ص) چه بوده؟
فرمودند: «آنچه از جاهلیّت وجود داشت را بی‌اعتبار و با مردم به عدالت رفتار نمود و همین گونه هنگامی که قائم قیام نماید، آنچه از سکون و سستی و کژی در میان مردم است را نسخ و با آنها به عدالت رفتار خواهد کرد.»

و لازم است. ما نمی‌توانیم ابراج‌البیت و بناهای شیطانی را – که بزرگترین برج بالای مسجدالحرام ساخته شده است که کاملا روی مسجدالحرام سایه انداخته است؛ امّا می‌توانیم در بناها، معماری و شهرسازی خودمان تجدیدنظر کنیم. خراب کنیم. ابراج‌البیت، جای خانه ابوسفیان توسط فراماسونرهای شیطان‌پرست ساخته شده است. آنها در داخل این بنا و طبقات آن اعمال شیطانی حرام رو به روی خانه خدا انجام می‌دهند. چون بناهای معماری هرمی شیطان پرستان از طریق مناسک شیطانی با نیروهای شیطانی ارتباط برقرار می‌کنند و میدان انرژی و امواج روحانی را تضعیف و اموج شیطانی را جاری و ساری می‌کنند. به همین جهت است که می‌گوییم این بناهای هرمی که سرتاسر شهر تهران را پر کرده ، کار خودش را می‌کند و نمی‌گذارد مساجد و امامزاده‌ها کار خودشان را انجام دهند.

نیروها و جنود شیطانی اجازه و امکان گذر کردن اطراف بناهای مذهبی را ندارند به همین خاطر نیروهای شیطانی از حاشیه مساجد و امامزاده‌های شهرهای مذهبی می‌روند. در زمانهایی همچون لیله‌الرغائب، ۱۳ رجب، شبهای قدر و در اماکنی مثل اطراف مسجدالحرام، امامزادگان و حرم امام‌رضا(ع) رفت و آمد نیروهای رحمانی سهل و راحت می‌شود؛ چون مزاحم ندارند. به همین خاطر ارتباط معنوی سهل و ساده و دعا مستجاب می‌شود. این نکات را مومنین به خوبی متوجه نیستند ولی شیاطین خوب مطلع هستند؛ لذا تمهیداتی چیده‌اند و آمده‌اند آرام، آرام تمام اماکن مذهبی را در محاصره اماکن شیطانی برده‌اند مثل همین ابراج‌البیت و بناهای هرمی اطراف مصلاها و اطراف حرم امام رضا(ع) در ایران.

این بناها و اعمالی که در آن انجام می‌شود قدرت و پر و بال به نیروهای شیطانی داده و برای ملائک و ارواح مومنین و جنیان مومن مزاحمت ایجاد می‌کنند و بدین ترتیب دست و بال همه اینها بسته می‌شود و دیگر آن تاثیر قبلی را نمی‌گذارد. علما و بزرگان می‌دانستند که می‌گفتند شهر باید در پناه مسجد و امامزاده باشد تا این چتر حمایتی روی مردم کشیده شود و مردم راحت‌تر ارتباط برقرار کنند. لذا وقتی امام‌زمان‌(ع) تشریف می‌آورند بدعت‌ها و ابنیه شرک و نفاق را خراب می‌کنند. ان‌شاءالله و چنانکه رسول خدا(ص) انجام دادند اساس جاهلیت را منهدم و آنگاه اسلام را از نو بنا می‌کنند. امام وقتی تشریف می‌آورند با امر جدید خواهند آمد آنچنان‌که حضرت پیامبر(ص) در آغاز اسلام مردم را به امر جدید دعوت فرمود.

حضرت امیرالمومنین(ع) می‌فرماید: اسلام غریبانه آغاز شد و به زودی به غربت باز خواهد گشت. فرمودند ای ابامحمد، داعی ما از اهل‌بیت دعوت جدیدی را اعلام خواهد کرد همان‌طور که رسول خدا(ص) را به اجابت آن دعوت فراخواند.

به عبارتی بیان می‌کنند آنچنان دین غریب می‌شود که وقتی امام زمان(عج) دین رسول خدا را می‌آوردند، همه گمان می‌کنند این یک دین جدیدی است. سیره آن حضرت چنین است که آنچه از جاهلیت وجود داشت را بی‌اعتبار و با مردم به عدالت رفتار می‌کنند و آنچه از سکوت، سستی، کژی در اندیشه و عمل خلق روزگار هست را از بین می‌برند

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.