۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اسلایدر » اطلاع رسانی » مطالب ویژه » یهودیت
  • شناسه : 588
  • 03 خرداد 1394 - 7:18
  • ارسال توسط :
هولوکاست در قرآن ؟!

هولوکاست در قرآن ؟!

داستانی خیالی و ساختگی برای مظلوم نمائی …. همه ما با شنیدن واژه هولوکاست ماجرای ساختگی القاء شده توسط یهود را به یاد می آوریم.هیچکس حتی حق تحقیق در مورد چرائی این ماجرا را نیز ندارد.محققین متعددی نیز تنها بخاطر تحقیق پیرامون واقعی بودن هولوکاست محکوم و به زندان محکوم شده اند.هولوکاست،داستانی خیالی و ساختگی […]

داستانی خیالی و ساختگی برای مظلوم نمائی ….

همه ما با شنیدن واژه هولوکاست ماجرای ساختگی القاء شده توسط یهود را به یاد می آوریم.هیچکس حتی حق تحقیق در مورد چرائی این ماجرا را نیز ندارد.محققین متعددی نیز تنها بخاطر تحقیق پیرامون واقعی بودن هولوکاست محکوم و به زندان محکوم شده اند.هولوکاست،داستانی خیالی و ساختگی برای مظلوم نمائی این قوم لعن شده توسط خداوند تبارک و تعالی است که در هر گونه ظلم و جنایت سرآمد هستند.

فَبِمَا نَقْضِهِمْ مِیثَاقَهُمْ لَعَنَّاهُمْ وَجَعَلْنَا قُلُوبَهُمْ قَاسِیهً یحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ وَنَسُوا حَظًّا مِمَّا ذُکِّرُوا بِهِ وَلَا تَزَالُ تَطَّلِعُ عَلَى خَائِنَهٍ مِنْهُمْ إِلَّا قَلِیلًا مِنْهُمْ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاصْفَحْ إِنَّ اللَّهَ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ«۱۳»
پس آنان را به سبب پیمان شکستنشان لعنت کردیم، و دل هایشان را بسیار سخت گردانیدیم، [تا جایی که] کلمات خدا را از جایگاه اصلی اش و معنای حقیقی اش تغییر می دهند، و بخشی از آنچه را [از معارف و احکام تورات واقعی] که به وسیله آن پند داده شدند، از یاد بردند [و نادیده گرفتند] ، و همواره از اعمال خائنانه آنان جز اندکی از ایشان [که وفادار به پیمان خدایند] آگاه می شوی؛ پس [تا نزول حکم جهاد] از آنان درگذر و [ازایشان] روی گردان؛ زیرا خدا نیکوکاران را دوست دارد. (سوره مبارکه مائده /۱۳)

تعریف هولوکاست
هولوکاست (holocaust)، به معناى «سوزاندن با آتش است که به طور کامل از میان برود» و واژه اى است یونانى که از دو واژه holos به معنى همه و ۱kaustus به معنى سوزاندن و نابود کردن ترکیب شده است و در لغت، به معناى «همه سوزى» است.۲ برخى از زبان شناسان، این واژه را برگرفته از جنایت یهودیان در یمن باستان مى دانند۳ که به تدریج و در گذر ایام، مفهوم عام ترى یافته، به سوزاندن زنده زنده انسان ها اطلاق شده است و در اصطلاح، به نظریه اى اطلاق مى شود که ادعا دارد شش میلیون یهودى در طول جنگ جهانى دوم، بر اثر اعمالى از قبیل اعدام در اتاق هاى گاز و سوزانده شدن در کوره هاى آدم سوزى اردوگاه هاى کار اجبارى نازى ها، کشته شده اند.۴

این واژه به زبان عبری: השואה، شوآ، اصطلاحی مذهبی و به معنای قربانی کردن یک حیوان نر طبق سنت یهودی است (که البته این سنت هنوز نیز در آئین های رازآلود فراماسونری در حال اجراست)
بر اساس قانونى که پیش نویس آن در اوایل دهه ۸۰ قرن نوزدهم، توسط تعدادى از اعضاى آژانس بین المللى صهیونیسم، تحت سرپرستى «رنه ساموئل سپرات»، خاخام معروف فرانسه تهیه و در ژوئیه سال ۱۹۹۰م. در فرانسه به تصویب رسید، هرگونه تردید درباره «هولوکاست»، اعم از تردید درباره کشتار – مورد ادعاى – یهودیان در جنگ جهانى دوم، وجود اتاق هاى گاز و حتى کمترین تردید در رقم ۶ میلیونى یهودیان کشته شده، جرم تلقى مى شود و هرکس در فرانسه از این قانون تخلف کرده، در سه موضوع یاد شده تردید کند، به یک ماه تا یک سال زندان و پرداخت ۲ هزار تا ۳۰۰ هزار فرانک جریمه محکوم مى شود. بعدها با فشار آمریکا، انگلیس، فرانسه و آژانس صهیونیستى، این قانون در اکثر کشورهاى اروپایى نیز به تصویب رسید؛ به طورى که امروزه هرگونه تردید درباره هولوکاستِ مورد ادعا و ابعاد و اجزاى آن، در اروپا جرم تلقى مى شود! ۵ جرج بوش نیز، قانون مبارزه با «آنتى سیمیتیزم» را براى به اصطلاح کنترل این پدیده در جهان امضا کرد. هدف از قانون یهودستیزى دولت بوش، این بود که تمام انتقادها علیه رژیم اسرائیل را به سکوت کشانده و ددمنشى ها و دروغ هاى این رژیم را از بین ببرد.۶
سرانجام با تلاش رژیم صهیونیستى، این افسانه، جنبه اى جهانى به خود گرفت و مجمع عمومى سازمان ملل، با تصویب قطع نامه اى، روز ۲۷ ژانویه، ۷ را به عنوان روز یادبود هولوکاست، نام گذارى کرد.۸

اما آیا قرآن نیز اشاره ای به هولوکاست داشته است؟ براستی چه قومی اولین پایه گذران هولوکاست از دیدگاه قرآن کریم می باشند ؟
ماجرای قوم اخدود ۹
قرآن کریم در آیات ۴ الی ۸ سوره مبارکه بروج به معرفی قوم اخدود میپردازد. در حقیقت قرآن کریم با توجه به این مهم که یهودیان در آینده دروغ بزرگ هولوکاست را خواهند ساخت، نوک پیکان را بطرف ایشان باز می گرداند و پایه گذاران واقعی هولوکاست را معرفی می نماید.
نظر شما را به این سرگذشت، که از سویى درس ایستادگی در دین و فداکارى است، و از سوى دیگر تابلو معرفی چهره واقعی یهود است جلب مى‏کنیم:

تاریخ یهود، مملو از جنایات وحشتبار است که در قصص دیگر قرآن نیز ذکر شده اند ، یکى از آن جنایات هولناک، سوزاندن حدود بیست هزار نفر از مؤمنان مسیحى نجران در کوره‏ هاى آدم‏سوزى است که به وجود آورده بودند.
ذونواس آخرین طاغوت از سلسله قبیله حِمیَر بود که بر سرزمین یمن سلطنت مى‏کرد و خود را یوسف مى‏نامید، او یهودى بود، و افراد قبیله حِمیَر و سایر مردم یمن را به این آیین دعوت کرد، و همه از او پیروى کردند و سراسر کشور پهناور یمن پیرو آیین یهود شدند.
ولى در قسمت مرزى بین حجاز و یمن منطقه وسیعى به نام نجران، داراى هفتاد دهکده، وجود داشت که جزء کشور یمن بود، اما تبلیغات مسیحیان به آن جا راه یافت، و مردم آن جا به آیین مسیحیت گرویدند.
ذونواس که یک طاغوت گردن فراز بود و اگر مى‏توانست مى‏خواست همه دنیا را تحت تسخیر خود در آورد، تصمیم داشت که همه مردم یمن، پیرو همان آیین یهود باشند که خود طرفدار آن بود.
در این شرایط، مردى مسافر از نجران به صنعاء آمد و یک راست به طرف قصر ذونواس حرکت کرد، وقتى به قصر رسید، به دربانان گفت: من از نجران به اینجا آمده ‏ام و حامل پیام مخصوص براى شاه هستم.
وزیر دربار گفت: ملاقات با اعلى‏حضرت ممنوع است، ولى تو که این گونه اصرار دارى، صبر کن تا وقتیکه شاه از قصر خارج مى‏شود، ترتیب ملاقات تو را با او خواهم داد.
وزیر دربار ماجرا را به ذونواس گزارش داد، سرانجام مرد مسافر به حضور او رسید، ذونواس از او پرسید: چه خبر؟
مرد مسافر: من از نجران مى‏ آیم، در آن جا حادثه ناگوارى رخ داده که اگر به طور جدى و سریع از آن جلوگیرى نشود، ترس آن است که به سایر شهرهاى یمن سرایت کند، و سراسر یمن، بلکه جهان را بگیرد.
ذونواس: آن چه حادثه‏ اى است؟!
مرد مسافر: مدتى است دین تازه‏ اى به نام نصرانیت وارد نجران شده، بت ‏پرستان نجران آن را با آغوشى باز پذیرفته ‏اند، و گروه گروه به آن گرویده ‏اند، جمعى از یهودیان نیز آن را پذیرفته ‏اند، و آن جماعت از یهود که بر یهودیت باقى مانده‏ اند، به انواع سختی ها گرفتارند، اگر اعلیحضرت ذونواس به فریاد ما و مردم نجران نرسد، نجران از دست رفته است.
ذونواس، پس از بررسى علل نفوذ مسیحیت به نجران، در حالى که آتش خشم از درونش شعله مى‏ کشید، تصمیم گرفت مردم نجران را که به مسیحیت گرویده ‏اند با سخت‏ ترین شکنجه‏ ها سرکوب و نابود کند، تا به آیین یهود برگردند. به دنبال این تصمیم با لشگرى مجهز و انبوه به طرف نجران حرکت کرد و شهر را محاصره کرد و به زودى بر آن مسلط شد. ذونواس در آغاز علما و بزرگان نجران را جمع نموده و با آن‏ها به مذاکره پرداخت، و به آن‏ها گفت: به ما چنین خبرى رسیده است. تا تیغ در میان شما نینداخته ‏ام، به آیین یهود بازگردید.
علماء و بزرگان گفتند: آیین نصرانیت در اعماق دل و جان ما نفوذ کرده، به طورى که محال است از آن دست برداریم.
ذونواس وقتى که سرسختى و استقامت آن‏ها را دید، دستور داد خندق‏ها و گودال‏هاى بزرگى را حفر کنند، و درون آن‏ها را پر از هیزم نموده، و آتش‏هاى شعله ور به وجود آوردند.

کوره‏ هاى آدم سوزى یهود‏
فرمان ذونواس اجرا شد، مأموران جلاد او مسیحیان با ایمان را دستگیر کرده و در کام آتش مى‏ افکندند، به طورى که سرزمین نجران از همه مسیحیان تهى شد، و جز یهود کسى در آن جا باقى نماند.
در تفسیر على بن ابراهیم نقل شده: ذونواس و مأمورانش، مسیحیان را مى‏ گرفتند و آن‏ها را بین پذیرش آیین یهود، و آتش، مخیر مى‏ ساختند، ولى آن‏ها مقاومت کرده و آیین خود را رها نمى‏ نمودند، در نتیجه بعضى از آن‏ها را با شمشیر، بعضى را با مُثلِه کردن (بریدن و تکه تکه کردن اعضاء) و بعضى را با آتش، کشتند و سوزاندند، به طورى که بیست هزار نفر از آن‏ها به شهادت رسیدند.

خداوند در قرآن ماجراى قساوت و بى‏رحمى یهود، و مقاومت مسیحیان مؤمن را پس از پنج سوگند چنین بیان کرده است:
قُتِلَ أَصْحَابُ الاُْخْدُودِ النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ – إِذْ هُمْ عَلَیْهَا قُعُودٌ – وَ هُمْ عَلَى مَا یَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِینَ شُهُودٌ – وَ مَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَن یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ؛
مرگ و عذاب بر شکنجه‏ گران صاحب گودال (آتش) باد،گودال هایى پر از آتش شعله‏ ور، هنگامى که در کنار آن نشسته بودند، و آنچه را نسبت به مؤمنان انجام مى‏ دادند (با خونسردى) تماشا مى‏کردند، هیچ ایرادى بر آنان (مسیحیان مؤمن) نداشتند جز اینکه آن‏ها به خداوند عزیز و حمید، ایمان آورده بودند.
به این ترتیب خداوند، مسیحیان با ایمان را که در آیین خود (قبل از ظهور اسلام) ایستادگى کردند و کشته شدند و راه خدا را بر تسلیم در برابر طاغوت یهود، ترجیح دادند ستوده، و دشمنان خونخوار آن‏ها را سرزنش نموده، و به عذاب دردناک دنیوى و اخروى، هشدار داده است.
قرآن کریم بار دیگر ضمن یادآوری جنایات یهود و نافرمانی ها و جنایات ایشان بشریت را متذکر شده است و انسانها را از خطر یهود بیم داده است و ضمن اخطار به مؤمنین می فرماید:
لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَکُوا وَلَتَجِدَنَّ أَقْرَبَهُمْ مَوَدَّهً لِلَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ قَالُوا إِنَّا نَصَارَى ذَلِکَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّیسِینَ وَرُهْبَانًا وَأَنَّهُمْ لَا یسْتَکْبِرُونَ«۸۲»
یقیناً سرسخت ترین مردم را در کینه و دشمنی نسبت به مؤمنان، یهودیان و مشرکان خواهی یافت. و البته نزدیک ترینشان را در دوستی با مؤمنان، کسانی می یابی که گفتند: ما نصرانی هستیم. این واقعیت برای آن است که گروهی از آنان کشیشان دانشمند و عابدان خدا ترس اند، و آنان [در پیروی از حق] تکبّر نمی کنند.
(سوره مبارکه مائده/۸۲)

پایگاه جامع اطلاع رسانی امام مهدی عجل الله تعالی فرجه
پى نوشت:

ویکی پدیا – واژه هولوکاست
۱٫ در بعضى از متون به جاى واژه kaustos، از واژه kaiein استفاده شده است.
۲٫ محمد احمدى، پژوهه صهیونیست (مجموعه مقالات)، مرکز مطالعات فلسطین. (مقاله واقعیت یهودستیزى، ص ۲۱۴).
۳٫ این واقعه قبل از بعثت پیامبر اسلام صلى الله علیه وآله در یمن اتفاق افتاده است و در سوره مبارکه بروج به آن اشاره شده است. در این واقعه هولناک، جمع انبوهى از مردان، زنان و کودکان، در حالى که غل و زنجیر بر دست و پا و گردن آنها زده اند، تنها به خاطر ایمان به خداوند و پیروى از حضرت مسیح، زنده زنده به درون آتش انداخته و سوزانده شدند.
۴٫ پروفسور روبر فوریسون، اتاق هاى گاز در جنگ جهانى دوم، واقعیت یا افسانه؟ ترجمه دکتر سید ابوالفرید ضیاءالدینى، مؤسسه فرهنگى – پژوهشى ضیا.
۵٫ حسین شریعتمدارى، هولوکاست افسانه نیست، روزنامه کیهان، ۲۲ آذر ۱۳۸۴٫
۶٫ عبدالله محمد سیندى، استاد دانشگاه نیویورک، هولوکاست افسانه اى خاص صهیونیسم است، خبرگزارى مهر، ۱۳۸۴٫۱۱٫۶٫
۷٫ این روز، روز آزادسازى اردوگاه اسراى جنگى آشویتس در لهستان، توسط ارتش سرخ روسیه در جنگ جهانى دوم است.

۸٫ ر.ک: هولوکاست؛ دروغ تاریخى ۲۷ ژانویه.

۹٫ قصه‏ هاى قرآن به قلم روان‏ – محمد محمدى اشتهاردى‏ رحمه الله علیه

برچسب ها

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.