۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اجتماعی » اخبار » اسلایدر » سلامت و سبک زندگی اسلامی
“بیوتروریسم در آخرالزمان” عنوان نود و چهارمین نشست موعود

“بیوتروریسم در آخرالزمان” عنوان نود و چهارمین نشست موعود

نود و چهارمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی موسسه موعود با عنوان “بیوتروریسم” پنج‌شنبه ۲۹ مرداد در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود. در این نشست، دکتر علی کرمی، استاد و پژوهشگر حوزه بیوتکنولوژی به واکاوی پژوهش های بیولوژیک و تاثیر ‌آن بر غذا‌،‌ دارو، ‌کشاورزی و نقش آنها در جنگ های آخرالزمانی […]

نود و چهارمین نشست از سلسله نشست های فرهنگ مهدوی موسسه موعود با عنوان “بیوتروریسم” پنج‌شنبه ۲۹ مرداد در سالن اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

در این نشست، دکتر علی کرمی، استاد و پژوهشگر حوزه بیوتکنولوژی به واکاوی پژوهش های بیولوژیک و تاثیر ‌آن بر غذا‌،‌ دارو، ‌کشاورزی و نقش آنها در جنگ های آخرالزمانی علیه مومنان می پردازد.

در حاشیه این نشست، نمایشگاه آثار و محصولات مؤسسه موعود نیز دائر است و علاقه مندان می توانند جدیدترین کتاب‌ها، مجلّات و لوح های فشرده منتشر شده توسط این مؤسسه را از این نمایشگاه تهیه کنند.

شایان ذکر است، این نشست پنجشنبه ۲۹ مرداد از ساعت ۱۵:۴۵ در سالن اندیشه حوزه هنری واقع در تهران، خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می شود.

biotrorism

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.