۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

  • شناسه : 189
  • 29 اردیبهشت 1394 - 19:22
  • ارسال توسط :
زمان های مناسب بچه دار شدن

زمان های مناسب بچه دار شدن

روزها و شب های هفته:رسول خدا (صلّى الله علیه و آله و سلّم) در سفارش به امیرالمؤمنین (علیه السلام):اى على ! بر تو باد آمیزش در شب دوشنبه (یا به عبارت دیگر، یک شنبه شب)؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود، حافظ قرآن و خرسند به تقدیر خداوند (عزّوجل) خواهد بود. اى على ! […]

روزها و شب های هفته:رسول خدا (صلّى الله علیه و آله و سلّم) در سفارش به امیرالمؤمنین (علیه السلام):اى على ! بر تو باد آمیزش در شب دوشنبه (یا به عبارت دیگر، یک شنبه شب)؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود، حافظ قرآن و خرسند به تقدیر خداوند (عزّوجل) خواهد بود.

اى على ! اگر در شب سه شنبه (دوشنبه شب ) با همسرت نزدیکى کردى و میانتان فرزندى تقدیر شد، پس از گواهى دادن به این که خدایى جز الله نیست و محمد پیامبر خداست، شهادت روزى او خواهد شد؛ خداوند، او را همراه با مشرکان، کیفر نخواهد داد و خوش بو دهان، دل مهربان، گشاده دست و پیراسته زبان از غیبت و دروغ و تهمت خواهد بود.

اى على ! اگر در شب پنج شنبه (چهارشنبه شب ) با همسرت نزدیکى کردى و میانتان فرزندى تقدیر شد، حکمرانى از حکمرانان یا عالمى از عالمان خواهد بود؛ و اگر در روز پنج شنبه ، به هنگام برگشتن خورشید از میانه آسمان (نزدیک زوال ظهر که خورشید در وسط آسمان است ) با او نزدیکى کنی و داراى فرزند شوید ، شیطان تا زمان پیرى او به او نزدیک نگردد و مدیریت دیگران را کند (ترجمۀ دیگر: انسانى راست و درست خواهد بود) و خداوند (عزّوجلّ) سلامت دین و دنیا را روزى او خواهد ساخت.

اى على! اگر شب جمعه (پنجشنبه شب) با او نزدیکى کردى و میانتان فرزندى بود، سخنورى خوش گوى و پرزبان خواهد بود.

اگر در روز جمعه، پس از عصرگاهان با او نزدیکى کردى و میانتان فرزند تقدیر شد، نامورى سرشناس و آگاه خواهد بود.

اگر هم در جمعه شب، پس از نماز عشا با او نزدیکى کردى، امید است به خواست خدای متعال، فرزندتان یکى از ابدال باشد.

( (من لا یحضره الفقیه، ج ٣ ص ۵۵٣ و ۵۵۴ ح ۴٨٩٩

شرایط ماه های قمری:

امام على (علیه السلام): براى مرد، مستحب است در نخستین شب از ماه رمضان به سراغ همسر خویش برود؛ چرا که در شب روزه (ماه رمضان)، همخوابگى :« ( أحل لکم لیله الصیام الرفث الى نسآئکم ( بقره / ۱۸۷ » : خداوند (عزّوجل) فرموده است به معناى آمیزش است. (الکافى، ج ۴ ص ١٨٠ ح ٣، ناشر: اسلامیه ) « رفث » با زنان، برایتان حلال شده است؛

و در این آیه، واژه توجه به ساعات:

امام رضا (علیه السلام): … اگر چنین کارى (جماع) را بخواهند، باید در آخر شب باشد؛ چرا که بیشتر موجب سلامت بدن است، در آن بیشتر امید فرزند می رود و براى فرزندى که میان زن و مرد تقدیر مى شود، هوش بیشترى را سبب میشود. (طب الرضا، ص ٧٨ ، انتشارات معراجى)

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.