۞ قال رسولُ اللّهِ :
أبْشِري يا فاطمةُ ، فإنّ المهديَّ منكِ . پيامبر خدا صلى الله عليه و آله خطاب به دخترشان حضرت فاطمه فرمودند : بشارت باد تو را اى فاطمه كه مهدى از فرزندان توست.

  • شناسه : 362
  • 31 اردیبهشت 1394 - 22:39
  • ارسال توسط :
منجی از نگاه زرتشتیان

منجی از نگاه زرتشتیان

«مردی از سرزمین تازیان از ذریه هاشم خروج خواهد کرد٬ او مردی بزرگ سر٬با جسمی عظیم٬ساقی طولانی٬بر دین جدش و با لشکری فراوان رو به ایران خواهد نمود.» در همین کتاب بعد از بشارت به نبوت رسول اکرم(ص) میگوید: «و از ذریه دختر آن پیامبر که به خورشید عالم و شاه زمان معروف است٬مردی به […]

«مردی از سرزمین تازیان از ذریه هاشم خروج خواهد کرد٬ او مردی بزرگ سر٬با جسمی عظیم٬ساقی طولانی٬بر دین جدش و با لشکری فراوان رو به ایران خواهد نمود.»

در همین کتاب بعد از بشارت به نبوت رسول اکرم(ص) میگوید: «و از ذریه دختر آن پیامبر که به خورشید عالم و شاه زمان معروف است٬مردی به خلافت خواهد رسید که در دنیا به حکم یزدان حکم خواهد نمود٬ او آخرین خلیفه آن پیامبر در وسط عالم یعنی در مکه است٬ و دولتش تا روز قیامت دوام خواهد داشت.»
در کتاب”زند بهمن یسن”(شرح کتاب اوستا از کلام جاماسب ازقول استادش زرتشت):«قبل از ظهور “سوشیانس”خلف وعده ٬دروغ٬بی دینی و بی بندوباری در عالم گسترش می یابد٬مردم از خداوند دور شده و ظلم و فساد عالم را فرا می گیرد.این امور٬احوال عالم را دگرگون کرده و زمینه را برای ظهور منجی جهانی آماده میکند و علائمی که هنگام ظهور اتفاق می افتد عبارت است از حادثه عجیب و غریبی که در آسمان ظاهر میشود که دلالت بر آمدن”خردشهرایزد”دارد.ملائکه از طرف مشرق و مغرب به اذن او فرستاده میشوند تا خبر ها و اعلان ها را به عالم برسانند.»
ونیز در کتاب”زند بهمن یسن” میخوانیم:«…و بعد از آن سوشیانس عالم را پاک خواهد نمود٬آنگاه قیامت برپا خواهد شد»
در همین کتاب در تفسیر کلمه سوشیانس آمده است: «سوشیانس آخرین کسی است که می آید و زردشت را در عالم نجات خواهد داد.»

۱ دیدگاه

  1. دین مزخرف زرتشتی اصلا آسمانی نیست و این حرف ها جعلی و جدید هستند. در آئین زرتشتیت عمر جهان به چهار تا سه هزار سال تقسیم میشه و آخرین سوشیانت بایستی حدود ۴۰۰ سال پیش ظهور میکرد و در آن زمان بایستی مسجد ها تخریب و با آتشکده ها جایگزین میشدند، اصلا هم ربطی به امام زمان ما ندارد. با پیوند اسلام به زرتشتیت باعث وهن مذهب میشوید. طبق مکتوبات مورخین زمان قدیم یعنی طبری و فردوسی و غیره زرتشت هویت بنی اسرائیلی داشت و بعد از نفرین شدن توسط حضرت ارمیا و مریض شدن فرار کرد و یک دین مزخرف شیطانی جن پرستی و گاو پرستی که هدف نهایی آن رسیدن به روان گاو مقدس (اولین مخلوق اهورامزدا) هست رو از خودش درآورد و در نهایت توسط مردم از شهر رانده و او توسط درندگان صحرا هلاک شد. در دین مزخرف و شیطانی زرتشتی که زیر مجموعه قوم مجوس هست و پیروان آن طبق قرآن همسنگ بت پرستان غیر قابل نجات هستند، دو تا آفریدگار (در واقع دو جن) بی عرضه و محتاج به نام های اهورامزدا و اهریمن وجود دارند که هر کدام بخشی از موجودات جهان را آفریده اند و هر دو زن و بچه و همیار دارند. زرتشتیان علامت بت جن اهورامزدا یعنی همان عکس یک آدم گیر کرده در کالبد یک شاهین رو هم همه جا پخش می کنند. البته حالا بر اثر تاثیر پذیری از جامعه اسلامی خیلی از مزخرفات خودشون رو نابود کرده و به ما مسلمانان شبیه شده اند. گویا حالا در ایران با خواهر مادر خودشون ازدواج نمی کنند تا اهورامزدا خرکیف بشه ولی در هند این کار رو میکنند. طبق حدیثی از امام صادق قوم مجوس پیامبری داشته به نام دامسب و کتاب او جاماسب بوده که مردم مجوس، پیامبرشون رو کشتند و کتابش رو آتش زدند. به خاطر دامسب و کتابش جاماسب، زرتشتیان ملحق به اهل کتاب حساب میشوند نه اهل کتاب. امتیاز این موضوع هم فقط از لحاظ سیاسی هست که در جامعه اسلامی از زرتشتیان جزیه گرفته شود. منجی ادیان مختلف با هم فرق دارند. شما باید اختلاف ها رو در نظر بگیری نه شباهت ها رو.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.